Is dit schema goed?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Is dit schema goed?

    Hallo mensen!

    Ik ben al een tijdje aan het fitnessen maar niet heel serieus. Ik ben nu sinds 7 weken serieus aan de gang. Ik wou alleen even controleren of dit schema goed en of ik er goede resultaten mee kan behalen. Alvast bedankt

    Dag 1 : Borst & Biceps Dag 2 : Benen & Rug Dag 3 : Schouders & Triceps

    Benchpress Squats Military press
    Flyes Calve raises Lateral side raises
    Opdrukken Deadlift Voorslaan
    Hammercurl Optrekken EZ skull crushers
    EZ bar curl Lat pully down Overhead tricep extensions
    Incline curls Lat pully down, triangle Tricep pull down

    Dag 4 : Borst & Rug Dag 5 : Schouders & Benen Dag 6 : Biceps & Triceps

    Incline Bench press Lateral front raises Hammer curl
    Flyes 45 graden Arnold Press EZ bar curl
    Incline DB press DB schrugs Concentration curl
    Bent over barbell row Leg extensions Bench dips
    DB row Lunges Cable one arm tricep extention
    Seated cable row Leg curl Close grip EZ bar press
    Last edited by majestiic; 27-11-2013, 12:32.
    Ik hou van kip, kip is lekker

  • #2
    Sorry dat het er zo raar staat maar dit is het goede schema, kon het niet goed krijgen.

    Dag1 : Borst & Biceps
    Benchpress
    Flyes
    Opdrukken
    Hammercurl
    EZbar curl
    Inclinecurl

    Dag2 : Benen & Rug
    Squat
    Calveraises
    Deadlift
    Pull-Up
    Latpully down
    Latpully down, traingle

    Dag3 : Schouders & Triceps
    Miltarypress
    Lateralside raises
    Voorslaan
    EZskull crushers
    Overheadtricep extensions
    Triceppull down

    Dag4 : Borst & Rug
    Inclinebench press
    Flyes45 graden
    Inclinedumbell press
    Bentover barbell row
    DBrow
    Seatedcable row

    Dag5 : Schouders & Benen
    Lateralfront raises
    DBschrugs
    Arnoldpress
    Legextensions
    Lunges
    Legcurl

    Dag6 : Biceps & Triceps
    Hammercurl
    EZbar curl
    Concentrationcurl
    Benchdips
    Tricepextention
    EZbar press
    Ik hou van kip, kip is lekker

    Comment


    • #3
      Waarom train je zes dagen?
      Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

      Comment


      • #4
        Omdat ik dan elke spiergroep 2x pak per week. Het schema is ook gemaakt voor 6 dagen om elke spiergroep 2x te pakken
        Ik hou van kip, kip is lekker

        Comment


        • #5
          Als je 6 dagen wilt trainen waarom deel je het dan niet zo in? 1,4 Borst - rug 2,5 Schouders - armen 3,6 Benen. Ook het aantal oefeningen kan naar beneden. Hoe ziet je voeding eruit? Ook niet geheel onbelangrijk als je dit wil volhouden.
          Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

          Comment


          • #6
            Ik denk dat dit wat veel is als beginner. Kijk maar eens hoe je kompanen uit eelde op dit forum trainen
            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

            Comment


            • #7
              Welkom Joost,

              Luister naar wat hier gezegd is en je zal al een stuk verder komen
              Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

              Comment


              • #8
                Sorry voor nog een berichtje maar imo raakt dit schema kant noch wal. Ga kijken in het trainingsschema subsectie en kijk dan vooral naar ub/lb schema van Dynobet en 'het veel gevraagde 4 dagen schema'.

                Het veel gevraagde 4 dagen schema van Falstyr heb ik in mijn beginperiode ook gebruikt en is technisch ook haalbaar bij ons in de sportschool en is ook als 'beginnner' goed te doen.

                Daarnaast dacht ik altijd dat je geen DB curls oid kon doen toch? ivm spaakbeen oid?
                Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

                Comment


                • #9
                  Hee Eeldesports, jij bent Tim toch?

                  Ik zal zeker gaan kijken in ub/lb schema van Dynobet!
                  Zat al een beetje rond te kijken in de schema's en zag dat schema van Falstyr staan en dat sprak me wel aan
                  Ja klopt, ik kan inderdaad geen DB curls doen i.v.m. mijn spaakbeen/ellepijp. Dus het is nogal lastig om goed mijn biceps te kunnen trainen.
                  Ik hou van kip, kip is lekker

                  Comment


                  • #10
                    Het schema van Dynobet is inderdaad een aanrader. Die van falstyr ook, ligt er maar net aan of je massa of kracht gericht wil trainen. Vervelend van je onderarm, kan je wel optrekken en bankdrukken?
                    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by majestiic View Post
                      Hee Eeldesports, jij bent Tim toch?

                      Ik zal zeker gaan kijken in ub/lb schema van Dynobet!
                      Zat al een beetje rond te kijken in de schema's en zag dat schema van Falstyr staan en dat sprak me wel aan
                      Ja klopt, ik kan inderdaad geen DB curls doen i.v.m. mijn spaakbeen/ellepijp. Dus het is nogal lastig om goed mijn biceps te kunnen trainen.
                      Ik prefereer het schema van Falstyr aangezien dat goed te doen is in onze beperkte gym, die van dyno zal veel aangepast moeten worden en dat is eigenlijk dus niet de bedoeling. Overigens is 6 dagen trainen echt te veel! Je hebt waarschijnlijk geen voedingsschema dus dan zul je waarschijnlijk niet snel genoeg herstellen.

                      Maak ook even een voedingsschema en post hem hier ter controle.
                      http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...xcelsheet.html

                      En ja ik ben Tim
                      Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

                      Comment


                      • #12
                        Guus,

                        Het is inderdaad erg vervelend voor met krachttraining.
                        Het is een vergroeiing tussen spaakbeen en ellepijp. Bankdrukken lukt wel gewoon en optrekken ook. Maar mijn arm ik zeg niet draaien, hammer curls lukken wel maar ez bar curls niet. dus het is nogal moeilijk om mijn biceps te trainen.
                        Ik hou van kip, kip is lekker

                        Comment


                        • #13
                          Eeldesports,

                          Onze spullen in onze gym zijn inderdaad beperkt.... Jammer genoeg.
                          Ik heb inderdaad geen voedingsschema maar ga deze wel maken.
                          Zal het voedingsschema wel maken.
                          Ik hou van kip, kip is lekker

                          Comment


                          • #14
                            Deze variant al is geprobeerd?

                            Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

                            Comment


                            • #15
                              Niet om vervelend te doen maar je kon dus dag 6 van je oude schema helemaal niet doen?
                              Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

                              Comment

                              Sidebar top desktop

                              Collapse

                              Actieve discussies

                              Collapse

                              Working...
                              X