beginner schema gezocht

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • beginner schema gezocht

    hallo iedereen
    ik ben op zoek naar een trainingschema voor spieren en massa. heb al zeer veel dingen gelezen maar weet nog altijd niet wat het beste is. ik wil eigenlijk alles trainen, borst,schouder,armen,benen,... ik train zo een 3 dagen per week. ik doe dit in basic fit en weet niet goed wat nu het beste is. ik doe sessies van 100 die ik net vol kan houden. maar ik lees hier nu da sommige sessies zelf maar 20 lang zijn. wat is het beste? en op 1 dag train ik eigenlijk iedere spiergroep.
    zelf zou ik graag een trainingschema hebben liefst zonder barbell aangezien ik daar nog nooit mee gewerkt heb

    alvast bedankt ruben

  • #2
    Welkom ruben.
    Ik raad je aan om een voedingsschena op te stellen ( lees de stickys over voeding )
    En pak het schema van dynobet onder trainingsschemas

    Ps zonder barbell zul je niet veel verder komen

    Comment


    • #3
      ik heb ook gehoord dat je wil spieren bij krijgen dat je dan vet verbrand. ik zelf heb namelijk niet echt vet dus wat zou ik dan precies moeten doen om toch optimaal te kunnen profiteren van mijn trainingen

      Comment


      • #4
        Originally posted by ruben95 View Post
        ik heb ook gehoord dat je wil spieren bij krijgen dat je dan vet verbrand. ik zelf heb namelijk niet echt vet dus wat zou ik dan precies moeten doen om toch optimaal te kunnen profiteren van mijn trainingen
        Dag Ruben en welkom op dit forum. Bovenstaande snap ik weinig van wat je zegt dus vergeet het maar weer snel. Als je spieren wilt aankomen zal je boven je onderhoud moeten gaan eten. Dit staat in het voedingssegment goed uitgelegd op dit forum. Verder raad ik je aan als beginner een goede fullbody training te gaan doen met nadruk op de grote compound oefeningen (oefeningen waarbij je meerdere spieren gebruikt). Hier zal je zeker in het begin de meeste vooruitgang mee boeken.

        Wanneer je een x aantal maanden heb getraind zal je je voeding en trainingen weer moeten gaan evalueren en misschien overstappen op een schema waarbij je vier dagen per week traint in plaats van drie.

        Dus om een lang verhaal kort te maken. Informatie vergaren hier op dit forum --> trainingsschema opstellen --> voedingsschema opstellen --> eventueel evalueren met andere op dit forum.
        Last edited by Aldo Raine; 11-12-2013, 23:26.
        Skeggǫld, Sk√°lmǫld, Skildir ro Klofnir.

        Comment

        Sidebar top desktop

        Collapse

        Actieve discussies

        Collapse

        Working...
        X