Spitschema of toch niet???

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Spitschema of toch niet???

    Goedemiddag,

    Ik zit met een probleem en ik zou het graag met jullie willen delen zodat jullie mij advies kunnen geven. Ik ben 16 (bijna 17), ik train 3 keer per week(ongeveer 1,5 uur) maar ik weet niet of het verstandiger is om nu te gaan splitten i.v.m het krap aan is in 1,5 uur en het veel oefeningen zijn op 1 dag. ik train nu 7/8 maanden Full body. Ik doe de volgende dingen 3 sets +-10rep, met uitzondering op buik.

    Warming-up: 10min hardlopen


    Benen: Legpress , Standing calf raises


    Rug: pull-up ,Seated row,Back extension


    Schouders: Shoulder press, Standing Lateral Raises


    Buik: Crunches, pulse upp, planking


    Borst:
    bench press, Chest fly


    Triceps: Cable pulldown(met touw), triceps pushdown(met stang)


    Biceps:
    Barbell curl, dumbell curl low


    Coolingdown: 5min cross trainer/roeien


    Ik ben 1,82 en 72kg, ik hoop dat ik jullie genoeg heb ingeinformeerd en jullie mij kunnen helpen.

    Greetz

  • #2
    Dat is ibderdaad een flinke lijst voor een fullbody training... intensiteit veranderd normaal bij fb 3x per week. Pak anders gewoon een degelijk bestaand schema van internet gevuld met zo veel mogelijk compounds, meeste spiergroepen hebben dan aan een oefening genoeg.

    Of het veelal beproefde UB/LB schema van dynobet hier op het forum
    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

    Comment

    Sidebar top desktop

    Collapse

    Actieve discussies

    Collapse

    Working...
    X