Goedemiddag,
Ik zit met een probleem en ik zou het graag met jullie willen delen zodat jullie mij advies kunnen geven. Ik ben 16 (bijna 17), ik train 3 keer per week(ongeveer 1,5 uur) maar ik weet niet of het verstandiger is om nu te gaan splitten i.v.m het krap aan is in 1,5 uur en het veel oefeningen zijn op 1 dag. ik train nu 7/8 maanden Full body. Ik doe de volgende dingen 3 sets +-10rep, met uitzondering op buik.
Warming-up: 10min hardlopen
Benen: Legpress , Standing calf raises
Rug: pull-up ,Seated row,Back extension
Schouders: Shoulder press, Standing Lateral Raises
Buik: Crunches, pulse upp, planking
Borst: bench press, Chest fly
Triceps: Cable pulldown(met touw), triceps pushdown(met stang)
Biceps: Barbell curl, dumbell curl low
Coolingdown: 5min cross trainer/roeien
Ik ben 1,82 en 72kg, ik hoop dat ik jullie genoeg heb ingeinformeerd en jullie mij kunnen helpen.
Greetz
Ik zit met een probleem en ik zou het graag met jullie willen delen zodat jullie mij advies kunnen geven. Ik ben 16 (bijna 17), ik train 3 keer per week(ongeveer 1,5 uur) maar ik weet niet of het verstandiger is om nu te gaan splitten i.v.m het krap aan is in 1,5 uur en het veel oefeningen zijn op 1 dag. ik train nu 7/8 maanden Full body. Ik doe de volgende dingen 3 sets +-10rep, met uitzondering op buik.
Warming-up: 10min hardlopen
Benen: Legpress , Standing calf raises
Rug: pull-up ,Seated row,Back extension
Schouders: Shoulder press, Standing Lateral Raises
Buik: Crunches, pulse upp, planking
Borst: bench press, Chest fly
Triceps: Cable pulldown(met touw), triceps pushdown(met stang)
Biceps: Barbell curl, dumbell curl low
Coolingdown: 5min cross trainer/roeien
Ik ben 1,82 en 72kg, ik hoop dat ik jullie genoeg heb ingeinformeerd en jullie mij kunnen helpen.
Greetz
Comment