ziet er best aardig uit! zoals je zei niet te veel isolatie.
a workout routine
Collapse
X
-
geen probleem, de sticky's heb ik al wat doorgenomen maar voor mij nog niet echt een duidelijk antwoord omdat er veel gesleuteld wordt aan een schema owv persoonlijke voorkeuren, en dit had ik gevonden en vroeg mij af of dit een goed u/l schema was, ik ben nog niet klaar om een schema te maken / nemen om elke spiergroep apart te gaan trainen (uit angst voor blessure natuurlijk)
Comment
-
nog even een late reactie , maar heb je als eens de UB/LB bekeken van westside ?
die steken ook echt goed in mekaar en zijn heel leuk om te doen .
Westside for Skinny Bastards, Part II - DeFranco's Training
Westside for Skinny Bastards, Part III - DeFranco's Training
de max efforts spreken voor zich ==> kracht opbouwen
DE of RE zijn meer massagerichtYou gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
Ik vind zelf je lower body behoorlijk summir. Mis bij lb 1 een training als lunges of squat, vind legpress niet voldoende kijkende naar stabiliteit en volledige benen pakken en bij lb2 een specifieke onderrug oefening. Wellicht goodmorning of stiffed leg deadlift? Denk dat je dan met weinig oefeningen een volledige workout hebt en de volgende dag behoorlijk moeilijk loopt haha
UB vind ik moeilijker te beoordelen altijd, wellicht dat iemand anders hier iets wijs over kan zeggen.
ow trouwens, heb je link niet gelezen kijk puur naar wat jij hebt opgeschreven
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment