a workout routine

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ziet er best aardig uit! zoals je zei niet te veel isolatie.
    “Strong people are harder to kill than weak people and more useful in general.”

    Comment


    • #17
      geen probleem, de sticky's heb ik al wat doorgenomen maar voor mij nog niet echt een duidelijk antwoord omdat er veel gesleuteld wordt aan een schema owv persoonlijke voorkeuren, en dit had ik gevonden en vroeg mij af of dit een goed u/l schema was, ik ben nog niet klaar om een schema te maken / nemen om elke spiergroep apart te gaan trainen (uit angst voor blessure natuurlijk)

      Comment


      • #18
        mijn laatste schema's bestonden bijna enkel uit isolatie oef. , maar ja dat is dan ook al een hele tijd geleden , ik wil gewoon graag keihard trainen en terug ervoor werken om massa te kweken zodat ik terug mijn oude stats kan behalen en hier over kan gaan :-)

        Comment


        • #19
          misschien ben ik nog zowat van de oudere stempel :-) 'no pain , no gain' , al mag de pain geen maanden meer aanslepen

          Comment


          • #20
            op dit moment komen de rsultaten langzaam maar zeker terug (zal te maken hebben met spiergeheugen) , maar mijn vet% moet drastisch omlaag

            Comment


            • #21
              Misschien is het een idee om je tekst in één post te verwerken. Dit leest irritant.
              Ik doe een gok

              Comment


              • #22
                ik weet het maar mijn browser wil niet goed mee werken , sorry

                Comment


                • #23
                  wel mooi om te horen dat je zo veel motivatie hebt!
                  “Strong people are harder to kill than weak people and more useful in general.”

                  Comment


                  • #24
                    nog even een late reactie , maar heb je als eens de UB/LB bekeken van westside ?

                    die steken ook echt goed in mekaar en zijn heel leuk om te doen .

                    Westside for Skinny Bastards, Part II - DeFranco's Training


                    Westside for Skinny Bastards, Part III - DeFranco's Training


                    de max efforts spreken voor zich ==> kracht opbouwen

                    DE of RE zijn meer massagericht
                    You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

                    The upper back is the new chest Defranco

                    Comment


                    • #25
                      Ik vind zelf je lower body behoorlijk summir. Mis bij lb 1 een training als lunges of squat, vind legpress niet voldoende kijkende naar stabiliteit en volledige benen pakken en bij lb2 een specifieke onderrug oefening. Wellicht goodmorning of stiffed leg deadlift? Denk dat je dan met weinig oefeningen een volledige workout hebt en de volgende dag behoorlijk moeilijk loopt haha
                      UB vind ik moeilijker te beoordelen altijd, wellicht dat iemand anders hier iets wijs over kan zeggen.

                      ow trouwens, heb je link niet gelezen kijk puur naar wat jij hebt opgeschreven

                      Comment


                      • #26
                        ik dacht er ook aan om bij beide lb's 1 a 2 oefeningen erbij te doen

                        Comment


                        • #27
                          nog iemand suggesties?

                          Comment


                          • #28
                            Kijk eens naar Westside Skinny Bastards schema's van DeFranco. Staat 1 lower body dag in omdat ie veel met profsporters werkt die al veel met het onderlichaam trainen doordeweeks. Kun je dus een 2e dag in plakken.

                            Comment

                            Sidebar top desktop

                            Collapse

                            Actieve discussies

                            Collapse

                            Working...
                            X