ziet er best aardig uit! zoals je zei niet te veel isolatie.
a workout routine
Collapse
X
-
geen probleem, de sticky's heb ik al wat doorgenomen maar voor mij nog niet echt een duidelijk antwoord omdat er veel gesleuteld wordt aan een schema owv persoonlijke voorkeuren, en dit had ik gevonden en vroeg mij af of dit een goed u/l schema was, ik ben nog niet klaar om een schema te maken / nemen om elke spiergroep apart te gaan trainen (uit angst voor blessure natuurlijk)
Comment
-
nog even een late reactie , maar heb je als eens de UB/LB bekeken van westside ?
die steken ook echt goed in mekaar en zijn heel leuk om te doen.
Westside for Skinny Bastards, Part II - DeFranco's Training
Westside for Skinny Bastards, Part III - DeFranco's Training
de max efforts spreken voor zich ==> kracht opbouwen
DE of RE zijn meer massagerichtYou gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
Ik vind zelf je lower body behoorlijk summir. Mis bij lb 1 een training als lunges of squat, vind legpress niet voldoende kijkende naar stabiliteit en volledige benen pakken en bij lb2 een specifieke onderrug oefening. Wellicht goodmorning of stiffed leg deadlift? Denk dat je dan met weinig oefeningen een volledige workout hebt en de volgende dag behoorlijk moeilijk loopt haha
UB vind ik moeilijker te beoordelen altijd, wellicht dat iemand anders hier iets wijs over kan zeggen.
ow trouwens, heb je link niet gelezen kijk puur naar wat jij hebt opgeschreven
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 102.5kg 4x
-Hindu squat BW 40x
Sumo safety bar goodmorning:
- 40kg 16x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 125kg 0x
- box goblet squat BW + 6kg 60x
Safety bar back extension:
- 45kg...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 91kg 10x
- Box goblet squat 6kg 50x
One legged paused calf raise:
- BW 20x,...-
6 dagen geleden -
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
1 week geleden -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
1 week geleden -
-
door RonaldglehartOFFICIAL FACEBOOK LINK@@ https://www.facebook.com/CBD.Gummies.Highline.Wellness/
Highline Wellness CBD Gummies:- outstanding....-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C nog die ik afgelopen zondag gedaan had:
Training C:
Pin zercher squat:
- 100kg 5x
- Box goblet squat 4kg 50x...-
1 week geleden -
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment