The every men's guide to DUP

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Arend-jan View Post
    Ja dat geldt voor mij ook precies zo. Heb echt zo ontzettend veel fouten gemaakt in de afgelopen 2 jaar die ik nu train.

Daar leer je wel van en nu gaat het stukken beter. Squat is lastig he qua techniek

En maar hopen dat je de kennis die je bezit nu ook goed in de praktijk kan brengen.

Wat is trouwens de reden dat je nu aan het cutten ben? Blijft er dan niet heel weinig over?
    Ja squat is zeker lastig, maar low bar ipv high bar helpt wel een boel merk ik sinds kort.

Ik zat 7 weken geleden rond de 20-22% vet bij 86,5kg en dat is gewoon teveel. Ik was ontevreden met mn spiegelbeeld en mbt bulken is het veel beter om vanaf een laag vetpercentage te doen omdat je lichaam koolhydraten dan veel minder snel omzet in vet. Ik weet niet of er veel overblijft, als ik het niet meer mooi vind om nog lager te gaan dan ga ik reverse dieten/bulken. Nu is het plan nog om naar de 10 of 8 procent te gaan en daar te blijven tijdens het bulken.

Comment

Originally posted by Gus View Post
      PHAT van layne norton is ook gebaseerd op dit principe
      Klopt. Layne heeft het vaak over DUP en hij is ontzettend sterk. Een vriend van hem, Mike Zourdos heeft een PHD die als afstudeeropdracht onderzoek heeft gedaan naar periodiseren. Ik geloof dat Layne een boel informatie bij hem vandaan heeft gehaald en Layne is enorm sterk.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X