Vetpercentage verlagen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vetpercentage verlagen

Hallo,

ik ben een meisje van 16, bijna 17 jaar.
    Ik doe 3x in de week aan krachttraining waarvan 2x met HIIT erachteraan en nog 2x 45 minuten cardio in de week. Mijn doel is mijn vetpercentage verlagen die nu al een tijdje op 28% staat, ik weeg 60 kilo.
    Ik heb een voedingsschema maar heb het idee dat ik misschien te weinig eet? Dus iemand tips?

ontbijt: 220 gram magere kwark, 25 gram muesli en 50 gram diepvriesfruit
    tussendoor: smartbar + appel
    lunch: 4 rijstwafels, 4 plakjes kipfilet en 1 avocadao
    tussendoor: wissel ik af, ene keer nog een smartbar, plakje bananenbrood of een whey protein shake
    diner: 200 gram broccoli, 200 gram kip/tonijn en 20 gram rijst/pasta (erg weinig)

dus heeft iemand tips??

Alvast bedankt!

Je geeft zelf al 2 x aan dat je waarschijnlijk te weinig eet....
    zet alles een netjes neer : achter alles wat je eet de kcal,eiwit,vet,koolhydraten en het totaal uiteraard.
    dan willen mensen je best helpen.
    grote kans dat je te weinig eet als ik dit zo zie.
    Een doel zonder een plan is slechts een wens.

Succes is het vermogen om keer op keer te falen zonder daarbij je enthousiasme te verliezen.

Comment

Originally posted by Esmeesakkers View Post
      Hallo,

ik ben een meisje van 16, bijna 17 jaar.
      Ik doe 3x in de week aan krachttraining waarvan 2x met HIIT erachteraan en nog 2x 45 minuten cardio in de week. Mijn doel is mijn vetpercentage verlagen die nu al een tijdje op 28% staat, ik weeg 60 kilo.
      Ik heb een voedingsschema maar heb het idee dat ik misschien te weinig eet? Dus iemand tips?

ontbijt: 220 gram magere kwark, 25 gram muesli en 50 gram diepvriesfruit
      tussendoor: smartbar + appel
      lunch: 4 rijstwafels, 4 plakjes kipfilet en 1 avocadao
      tussendoor: wissel ik af, ene keer nog een smartbar, plakje bananenbrood of een whey protein shake
      diner: 200 gram broccoli, 200 gram kip/tonijn en 20 gram rijst/pasta (erg weinig)

dus heeft iemand tips??

Alvast bedankt!
      Voordat mensen je goed kunnen helpen, is het handig om even antwoord te geven op een aantal, wat specifiekere vragen, zoals:

Hoe groot ben je?
      Hoe lang duren je KT sessies ongeveer?
      Wat houden jouw HIIT sessies precies in (hoe lang, hoe intensief)?
      Hoe lang doe je al aan KT en cardio?
      Wat was je begingewicht (en vetpercentage)?
      Hoe lang zit je al op het voedingsschema?
      Sinds wanneer zit je op dit plateau?

Dit is belangrijk om een inschatting te maken van je verbruik (en eventuele progressie die je al gemaakt hebt), welke je voedingsinname bepalen.
      Last edited by GespierdeMug; 04-06-2015, 16:22.
      Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X