Beste leden,
vanaf volgende week wil ik dit trainingsschema gaan toepassen
Maandag - Borst
Dinsdag - Benen
Woensdag - Armen
Donderdag - Rust
Vrijdag - Rug
Zaterdag - Schouders
ik had vooral even een vraag met betrekking op armen. Met borst en Rug dag pak ik natuurlijk indirect al licht mn triceps en biceps. Mijn idee is om op woensdag 2 workouts, dus zowel voor biceps en triceps, af te gaan wisselen. Dit omdat ik de afgelopen weken continu week in week uit dezelfde workout deed en het gevoel heb dat mn armen de laatste tijd minder groeien.
mijn vraag is, is dit het beste om het om de week te doen dus week 1 workout A, week 2 workout B, week 3 workout A enz. Of misschien beter om de 2/3 weken afwissellen dus 3 weken workout A, 3 weken workout B enz.
voor biceps bijv had ik dit in gedachten
workout A (4x3)
Barbel curl wide grip
3x
Dumbel alternate bicep curl
3x
Alternate hammer curl
3x
Scotts curl
2x
1x dropset
workout B (4x3)
Close grip ez bar curl
3x
Standing bicep cable curl
3x
Cross body hammer curl
3x
Concentration curls
2x
1x dropset
tips en op- of aanmerkingen zijn altijd welkom, bij voorbaad dank!
Mvg.
vanaf volgende week wil ik dit trainingsschema gaan toepassen
Maandag - Borst
Dinsdag - Benen
Woensdag - Armen
Donderdag - Rust
Vrijdag - Rug
Zaterdag - Schouders
ik had vooral even een vraag met betrekking op armen. Met borst en Rug dag pak ik natuurlijk indirect al licht mn triceps en biceps. Mijn idee is om op woensdag 2 workouts, dus zowel voor biceps en triceps, af te gaan wisselen. Dit omdat ik de afgelopen weken continu week in week uit dezelfde workout deed en het gevoel heb dat mn armen de laatste tijd minder groeien.
mijn vraag is, is dit het beste om het om de week te doen dus week 1 workout A, week 2 workout B, week 3 workout A enz. Of misschien beter om de 2/3 weken afwissellen dus 3 weken workout A, 3 weken workout B enz.
voor biceps bijv had ik dit in gedachten
workout A (4x3)
Barbel curl wide grip
3x
Dumbel alternate bicep curl
3x
Alternate hammer curl
3x
Scotts curl
2x
1x dropset
workout B (4x3)
Close grip ez bar curl
3x
Standing bicep cable curl
3x
Cross body hammer curl
3x
Concentration curls
2x
1x dropset
tips en op- of aanmerkingen zijn altijd welkom, bij voorbaad dank!
Mvg.
Comment