"Beachboy" Bodybuilding Programma (PHAT)

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Grazialexis View Post
    waarom heeft die je voorkeur? en nog een andere vraag: dit schema gaat uit ervan uit dat je traint op maandag, dinsdag, donderdag, vrijdag en zaterdag, met woensdag en zondag als rustdagen, maar is het ook mogelijk om te trainen op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag, met zaterdag en zondag als rustdagen? of is dat onverantwoord?
    Dit schema is op termijn erg zwaar en je hebt de rustdagen zeker nodig. Loop niet te hard van stapel.
    Vergeet niet je lachspieren te trainen.

    Comment


    • #32
      Beachboy niet_hier oke bedankt, dan ga ik hier de komende weken mee aan de slag!

      Comment


      • #33
        Neem aan dat Bench press: 10 x 3, 3 x 10 moet wezen?

        Comment


        • #34
          Originally posted by Grudgie View Post
          Neem aan dat Bench press: 10 x 3, 3 x 10 moet wezen?
          Op "power dag" 10 sets van 3 reps. Op hypertrofie dag 5 sets van 5 reps. Maar als je liever 3 sets van 8 a 10 reps wilt doen dan mag dat ook.
          Vergeet niet je lachspieren te trainen.

          Comment


          • #35
            Kan iemand zijn ervaringen met dit schema delen? Thnx

            Comment


            • #36
              Originally posted by Goudmijn View Post
              Kan iemand zijn ervaringen met dit schema delen? Thnx
              Ik volg dit schema al langere tijd en het bevalt me prima. Ik moet er wel bij zeggen dat ik niet alle vijf de trainingen in 1 week doe. Ik doe drie trainingen per week, dus doe er ongeveer anderhalve week over om de cyclus te voltooien. Tevens heb ik in de loop der tijd een paar oefeningen enigszins gewijzigd.
              Vergeet niet je lachspieren te trainen.

              Comment

              Actieve discussies

              Collapse

              Working...
              X