Hoi allemaal
Ter controle hierbij mij huidige schema.
Ik sport nu zo'n 3 jaar en zit momenteel vrij beperkt in tijd. Voorheen UB/LB schema's gevolgd (ook van dyno), Fallstyr's schema gevolgd en een hoop variaties op beide. Ivm de beperkte tijd (werkdagen van soms 12 uur, baby, vrouw die af en toe aandacht nodig heeft en vrienden/familie) ben ik sinds een tijdje op full body schema's overgestapt, om zo het meest efficient te trainen.
Mijn doel is momenteel van 14% naar 10% cutten en met dit schema wil ik iig zorgen dat ik mijn verkregen spiermassa/kracht weet te behouden (voornamelijk voeding, weet ik). Na de cut wil ik dit schema mogelijk ook gebruiken om verder spiermassa op te gaan bouwen.
Uiteindelijk doel is een atletisch fysiek en daarbij horende kracht.
Graag jullie aanvullingen op onderstaande schema .
Grtz, D
Ma
Back Squat 5x5
Wide grip pull ups 4x8
Landmine chest press 4x8
Upright row 4x8
Tricep push down 4x8
Cable crunch 3x15
Hammer curls 4x8
Wo
Deadlift 3x5
Dumbbell incline bench press 4x8
Barbell rows 4x8
Overhead press 4x8
Close grip bench press 4x8
Barbell curl 4x8
Spiderman planks 3xX
Vr
Barbell Benchpress 5x5
Front squat 4x8
Chin-ups 4x8
Facepulls 4x8
Dips (triceps) 4x8
Alternating dumbbell curl 4x8
Cable crunch rope 3x15
Ter controle hierbij mij huidige schema.
Ik sport nu zo'n 3 jaar en zit momenteel vrij beperkt in tijd. Voorheen UB/LB schema's gevolgd (ook van dyno), Fallstyr's schema gevolgd en een hoop variaties op beide. Ivm de beperkte tijd (werkdagen van soms 12 uur, baby, vrouw die af en toe aandacht nodig heeft en vrienden/familie) ben ik sinds een tijdje op full body schema's overgestapt, om zo het meest efficient te trainen.
Mijn doel is momenteel van 14% naar 10% cutten en met dit schema wil ik iig zorgen dat ik mijn verkregen spiermassa/kracht weet te behouden (voornamelijk voeding, weet ik). Na de cut wil ik dit schema mogelijk ook gebruiken om verder spiermassa op te gaan bouwen.
Uiteindelijk doel is een atletisch fysiek en daarbij horende kracht.
Graag jullie aanvullingen op onderstaande schema .
Grtz, D
Ma
Back Squat 5x5
Wide grip pull ups 4x8
Landmine chest press 4x8
Upright row 4x8
Tricep push down 4x8
Cable crunch 3x15
Hammer curls 4x8
Wo
Deadlift 3x5
Dumbbell incline bench press 4x8