DE theorie achter dit schema is zoveel mogelijk proberen een grote spiergroep met een kleine te combineren, waarom, omdat bij de training van een grote spiergroep meer test en groeihormoon vrijkomt en zo de kleinere spiergroep daar mee kan van profiteren
Dag 1 : Rug - achterkant schouders - kuiten
Dag 2 : Hamstrings - borst - schouders
Dag 3 : quadriceps - biceps - triceps
Ik bekijk van week tot week hoeveel ik kan trainen, als ik 4 keer kan trainen dan splits ik ze nog eens
Het trainen zelf gebeurt oftewel het 10x10 princiepe (10sets van 10hh met 1 minuut rust ertussen of 1 set 8 hh + 8hh met lichter gewicht en nog eens 8 hh met lichter gewicht, en zo verder voor set 2 en misschien set 3)
Zo wat denken jullie, ik weet het lijkt nog zo een standaard systeem maar heb al een paar keer zo getraind en is wel lekker
Grtz
Dag 1 : Rug - achterkant schouders - kuiten
Dag 2 : Hamstrings - borst - schouders
Dag 3 : quadriceps - biceps - triceps
Ik bekijk van week tot week hoeveel ik kan trainen, als ik 4 keer kan trainen dan splits ik ze nog eens
Het trainen zelf gebeurt oftewel het 10x10 princiepe (10sets van 10hh met 1 minuut rust ertussen of 1 set 8 hh + 8hh met lichter gewicht en nog eens 8 hh met lichter gewicht, en zo verder voor set 2 en misschien set 3)
Zo wat denken jullie, ik weet het lijkt nog zo een standaard systeem maar heb al een paar keer zo getraind en is wel lekker
Grtz
Comment