Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (Purple @ Apr. 17 2003,16:11)]Die cardio doet me gewoon ontzettend goed als ik dat gedaan heb dan kan ik alles aan... Maar als ik lees op websites van die vrouwen, hun doen 1,5 uur per dag aan cardio... 45 min. per dag kan toch geen kwaad.
Maar zij heeft dat echt niet gehaald zonder AS...
Ik voel me altijd best wel stoer als ik aan het borst drukken ben.
2 Ax ik ben ook wel benieuwd naar schemaatje van je vriendin.
Ax ik ben nog steeds nieuwsgierig naar dat schemaatje van je vriendin...
Ik heb zelf altijd vrij weinig aan cardio gedaan. Meestal wel beginnen met kwartiertje fietsen ofzo maar is meer als warming-up. Verder hooguit één keer in de week een poosje op de crosstrainer en af en toe wat roeien.
Dat laatste vind ik wel een goede combi namelijk, daar heb je echt zowel conditie als kracht voor nodig wil je het langer dan een minuut of tien volhouden.
Heb me wel voorgenomen om zodra ik weer lekker in het ritme zit een tijdje wat meer cardio te gaan doen maar is dan alleen voor een relatief korte periode om de conditie te verbeteren.
Hou het verder bij hoe ik het al deed, ben geen liefhebber van cardio en werkt zeker bij mij al snel tegen. Door die hele snelle stofwisseling.
Train verder altijd volgens zogeheten mannen schema's en eet ook als een gemiddelde bootwerker. Knap lastig eigenlijk, ben namelijk niet bepaald een lekkere eter helaas, is gewoon noodzaak. Blijk trouwens een flink verhoogde T3 te hebben, kan er veel mee te maken hebben. Schildklier is al wel normaal bevonden, moet binnenkort voor een MRI scan kijken of daar wat uit komt. Zou voor mij wel prettig zijn als ik iets makkelijker aan kan komen...
Maar ja, meeste andere vrouwen zijn juist enorm jaloers op mijn verbranding. Zo zie je maar weer, het gras is altijd groener aan de overkant!
Is zeker altijd groener... ik heb er zelfs over gedacht om T3 te gaan gebruiken ( doe het overigens zeker niet ) en bij jou is het te hoog
Kunnen we niet een deal maken...
Comment