groeien, maar niet in breedte

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• groeien, maar niet in breedte

voor dat ik begin, mijn excuses dat ik zo veel 'domme dingen' vraag :P

maar ik had nog een vraag, ik ben nu 17, en volgens mij nog niet helemaal uitgegroeit qua lengte.

ik train 4x per week, en vrij intensief. nu is mijn vraag of ik, als ik zo train, nog in lengte zal groeien, of ongeveer deze lengte zal blijven...

alsvast erg bedankt =)
    23 jaar/ 77 kilo/ 1,80m/ 6-7% bf

domme vragen zijn er niet hoor
    Hoe lang ben je nu dan? Je bent 17, dus je kunt rustig krachttraining gaan doen. Echt veel groeien zul je denk ik toch niet meer. (tenminste als ik na mezelf kijk...)

gr
    Trainingslog Farmboy:

Comment

ik ben nu rond de 1 meter 80 ofsow... (alleen best kut dat juist alle chickies die ik ken ook vrij lang zijn.. ) k wil dus nog iets langer worden, en aangezien mijn broer en mn pa ook erg lang zijn, dacht ik dat ik toch nog wel wat zou groeien..

ik train niet echt op bodybuilder niveau, heel breed vind ik niet mooi, en volgens mij heb ik de aanleg er ook niet voor, fotos komen nog wel denk ik...(niet dat ik er geen respect voor heb, juist heel erg)

Comment

4x in de week trainen zal zeker niet van invloed zijn op de lengte groei.

het ligt al vast in je genen pakket, alleen net voor de pubertijd zal overmatige training tot een verstoring aansturen. maar dan vooral ook omdat door enorme energie verbruik naar alle spieren gaan en grote krachten de groeischijven van de botten te snel verbenen en de groei stopt
        of door enorme spierkracht de vrij flexibele botten gewoonweg krom trekken en dat komt de lengte ook niet ten goede vandaar dat hoe jonger hoe voorzichter met krachttraining

lang verhaal kort voor jou geen problemen

groet dixi
        kennis is groei
        kennis is groei

Comment

ok mooi
          hardstikke bedankt voor de informatie.

ik heb wel soms (vooral bij incline press) dat mn ellebogen soort van vast staan. als ik dan gewoon doorduw voel ik een knakje/klikje en dat doet beetje pijn, maar daarna heb ik de hele training nergens meer last van. moet ik hiermee uitkijken?

en is het trouwens slecht om je gewrichten te knakken, (rug, knieen, je kent het wel)

Comment

kraken kan geen kwaat.
            Sommige zeggen dat je er reuma van kan krijgen maar dit is niet waar. als je kraakt en het doet geen pijn is er niks an de hand.
            Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???

Comment

hoezo een bump? whahaha

Comment

Dit is een fucking topic uit 2006...
                Dumbells build a bigger chest
                Barbells build a bigger ego

Comment

De jongen is nu 21.

Comment

ben benieuwd hoe zijn fysiek nu is.. vorig jaar was hij goed bezig

Comment

• Laatste activiteit: 14 april 2009 00:10

En verder... IBTL
                      Dumbells build a bigger chest
                      Barbells build a bigger ego

Comment

Kan wel dicht denk ik.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X