Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Je kunt het achterlijk hoog noemen ja, maar ik heb het nodig. zit nu op 2 gram per pond lichaamsgewicht, is niet uitermate hoog, aantal pro's gebruiken het ook. Whey op niet trainingsdagen pak ik gewoon omdat het makkelijk is. Zie het niet zitten om er een 3de bak kwark bij te pakken. Scheelt dat mijn whey 40E per 5 kilo kost dus ik kan het wel hebben in de portemonnee.
Waaraan merk je dat je het nodig hebt?
En ik denk dat als je het nodig hebt... dit mede komt omdat je zoveel shakes neemt, die maar heel even effect hebben en daarna weer weg zijn.
Ik zou haast die shakes overdag op rustdagen er gewoon helemaal uitlaten. Ze voegen zo bijzonder weinig toe. Geven alleen een insuline boost midden op de dag zonder dat je daar op dat moment behoefte aan hebt.
En 2 tot 2,5 gram per KG is gangbaar. ruim 4gram per kg waar jij op zit... is meer voor wedstrijd BB'ers die aan de juice zijn enzo
Even afgaande puur op je geposte schemaatje van net: doet denken aan een flink uitgebouwd Rippetoe.
Mijn voedingsschema? Die heb ik zelf gemaakt.
@sf: Je hebt ook wel gelijk, maar ik heb de eiwitten de afgelopen 6 maanden langzaam opgebouwd van 2,5gr/kg naar nu 4gr/kg. De resultaten zijn gewoon beter. Ik zal wel je advies opvolgen mbt de shakes, klopt ook zeker wat je zegt. Verplaats dan de maaltijd van 20:00 naar de middag. Of indien het niet lukt pak ik een stuk kipfilet van 100 gram ofzo.
Ligt aan je rust. De 2 powertrainingen waren voor mij een uur, maar dat is puur denk ik omdat het de eerste keer was. Mag namelijk nog niet tot failure trainen, dus echt helemaal voluit ga ik nog niet. Zal over een paar weken anders zijn, denk dan zo'n 1,5 uur.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment