FM's Hardloop log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Waterpoloboy View Post
    Dat maakt het voor jezelf wel leuker, want ook bij de opleidingen van het Korps valt nog zo'n 2/3 uit gedurende de opleiding. Een tweede keuze is dan zeker geen overbodige luxe..
    Klopt.

Jij hebt atheneum gedaan he?
    Hoe kon jij jezelf motiveren om iedere dag minimaal een uur te leren/huiswerk maken?
    Ik heb hier toch wel veel moeite mee op Havo, het niveau opzich is wel te doen voor mij, maar voor een aantal vakken moet ik echt continu wat doen wil ik het halen met goede punten.

Comment

Zojuist 8km gelopen, een uur en 10 minuten erover gedaan.
      Na een tijd niet meer buiten hard gelopen te hebben merk ik toch dat het een wereld van verschil is als je het tegenover het rennen op een loopband bekijkt.

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
        Klopt.

Jij hebt atheneum gedaan he?
        Hoe kon jij jezelf motiveren om iedere dag minimaal een uur te leren/huiswerk maken?
        Ik heb hier toch wel veel moeite mee op Havo, het niveau opzich is wel te doen voor mij, maar voor een aantal vakken moet ik echt continu wat doen wil ik het halen met goede punten.
        Klopt, tjah. Lastig uit te leggen. Ik probeer het maximale uit me prestaties te halen qua school, sport etc. Ik streef van nature naar het hoogst haalbare voor mezelf en ik leg de lat daarom hoog voor mezelf. Ook mij kost het soms erg veel moeite om weer aan het huiswerk te gaan en mezelf te motiveren voor zaken, maar je doet het uiteindelijk voor jezelf.

Als je het niet haalt, de enige die dan schuld heeft is jezelf, want je hebt hetzelf niet gedaan.

Realiseren waarvoor je dingen doet kan erg motiverend zijn en je afvragen hoe je dat wilt gaan bereiken, dat kan enkel door hard ervoor te werken. Ook al is dat niet altijd hetgeen waar je zin in hebt, helaas.
        "Straight outta gym"

Comment

Zondag, dinsdag en vandaag heb ik 5km gelopen in 30 minuten.
          Ik merk wel dat ik de laatste twee weken steeds minder kracht heb om door te blijven rennen na een minuut of twintig.
          Ik ren vrij vroeg in de ochtend en heb dan meestal alleen pas brinta en whey op, zou ik meer koolhydraten nodig hebben of is dit een plateau waar ik tegenaan zit?

Comment

bump.

Comment

Het is meestal mentaal, qua tijden dan. Voeding verschilt heel erg per persoon. Ik raak niet snel leeg, mijn maatje die sneller is dan ik, moet na ongeveer 8km een gelletje nemen anders wordt ie flauw dus is ff trial and error denk ik. Zelf heb ik er onder de 15km weinig last van.

Je kunt bijv dit aanhouden als je verder wilt Marathonschema beginner - Runner's World Zelf 4 jaar terug New York gedaan, gewoon omdat het kon

Zoals je ziet train je niet tot 42 dus no worries . Je heb hier ook andere schema's trouwens. Ik heb zelf erg goede ervaringen met schema's omdat je een concreet doel hebt, dat maakt het imo makkelijker dan "maar wat lopen". En als je ze nog niet hebt haal goeie schoenen. Ga naar een speciaalzaak dan analyseren ze je loop en dergelijke. Scheelt écht enorm.
              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Zojuist 8km gelopen, een uur en 10 minuten erover gedaan.
                Na een tijd niet meer buiten hard gelopen te hebben merk ik toch dat het een wereld van verschil is als je het tegenover het rennen op een loopband bekijkt.
                Dat is het zeker. Ik snap het loopband-voordeel ook nooit. Ga lekker buiten een frisse neus halen!

En loop zeker in het begin niet in het rood (wanneer je actief jezelf vooruit stuwd en hoger in je adem komt), dan maar een tijdje niet klokken en gewoon kilometers maken op een laag tempo. Het is per slot van rekening geen wedstrijd en veel effectiever om je lichaam te laten wennen aan het soort belasting, als je doel makkelijker grotere afstanden lopen is iig.

Comment

ff nieuwe schoenen gekocht voor hardlopen
                  Vanmorgen 3km in 12min gelopen.

Comment

Altijd goed. Bij de speciaalzaak met camera enzo?

Comment

3km in 12min is heel mooi.
                      lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                        en vanmiddag op youtube te zien hoe FM zijn schoenen koopt.....
                        1e Masters Superbody YBF 2011!
                        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                          Nope, gewoon een setje puma's voor buiten.
                          En guess what, geen last van de knie en kon lekker hard doorrennen.

Axel: is wel nice ja, was wel helemaal gaar erna want ik had 1.5 week geen flikker meer uitgevoerd.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                            en vanmiddag op youtube te zien hoe FM zijn schoenen koopt.....
                            Hij bedoelt zo'n meetapparaat zodat je schoenen speciaal naar je voet krijgt.
                            Ik ga geen unboxings of reviews maken van een schoen eh.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X