Dex: 2013 its serious | Log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ub/lb vind ik toch altijd vermoeiend omdat je toch grote delen van je lichaam pakt in een keer.
    Maar wel een lekker schema.
    Succes ermee

Comment

• Originally posted by diasog View Post
      ub/lb vind ik toch altijd vermoeiend omdat je toch grote delen van je lichaam pakt in een keer.
      Maar wel een lekker schema.
      Succes ermee
      Dankje, en ja maarja heb die 'rust' opzich wel nodig voor ook me schouder. En die benen mogen ook wel ff aangepakt worden.

Ok lol, gister dus been training, squatten.. aha.
      WU schouder stretche, ub stretch, abs stretch, lb streches.
      Langzame leg extension/curl/press op lichtgewicht.
      20 BW squats.
      10 front squats (20kg barbell)

Squats
      8x40kg
      8x40kg
      8x40kg
      8x50kgBij de 50 toch wat vorm verlies, verloor spanning in me benen en bovenrug.En was ff in de war want moest maar 3 sets.. hihi.

Romanian deadlift
      8x60kg
      8x60kg
      8x70kg
      Altijd last van me grip hiermee, en vind mixed niet fijn, maar eens straps halen. Laatste reps is meer me handen die ik voel.

Toen moest ik leg pressen maar die was bezet, 2 sets barbell lunges gedaan maar kon het niet meer aan de barbell op me rug te houden in die 'squat houding'.

Dus toen heb ik nog 2 sets front squats gedaan, 8x20 en 8x30kg, bij de 30 laatste 2 reps teveel het gewicht op me pols gehad omdat me bovenrug ook een beetje moe was denk. Maar kon mooi nog ff oefenen.

Ook nog even overhead squats geoefend, best hard maar voelde me echt een mongloid, maarja sws weinig hier die SQ/DL doen. In iedergeval niet wanneer ik er ben.

Toen leg curls, calf en abs.

SQ form was volgens mij best prima, en eveneens de front squat, die ging eigenlijk wel heel goed qua uitvoering.

Vandaag redelijke spierpijn maar te doen, ben benieuwd naar morgen.

Over spierpijn gesproken, heb UB dus vrij licht gedaan, en in tijden niet zo'n spierpijn gehad, kan ook zijn omdat ik vorige week maar 1 getraind heb, natuurlijk speelt dat mee, maar toch. Me vorm is altijd prima, maar ipv dat ik het gewicht omhoog druk, kon ik nu meer op me borst concentreren, of bij bor op het knijpen in me rug. hnng.

Gister redelijk veel gegeten, niet geteld hoeveel kcals tbh, me avondeten was al rond de 1200. Maar smiddags ook nog soep, draadjesvlees, eieren, broodjes haha.

Comment

• Ohja wat ik wou zeggen maar mocht niet meer editten, pauperforum..

Ik vond het ook nog eens leuk om benen te doen lol, scheelt ook dat ik geen 30km per dag meer fiets, vroeger skipte ik het altijd want dan had ik de hele week pijn tijdens het fietsen lol.

En ben me er uiteraard van bewust dat de gewichten om te huilen zijn, maar dat hoop ik met ub/lb te verbeteren

Comment

• Leg day skippen?

Faggot.
          "Straight outta gym"

Comment

• Een jaar lang bijna elke training skippen, heujj

Comment

• He Dixie,

Je zou eigenlijk niet verder gaan met dit log ,maar nu je dat wel doet(wat alleen maar leuk is!),wordt het wel tijd dat je een mod de naam van je log laat wijzigen!

Je leeft toch niet in het verleden?Verder kijken nu,je kan het!

this is it!! !!

(ps:hoe is het met je post-valentijn prinsesje?Ik hoor niks meer.
              Last edited by rain; 19-02-2014, 14:34.
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Als ik een invaller heb voor werk zie ik der zaterdag, kjoet he.

maar nehh ik ga niet vol loggen ofzo, soms is een post

Comment

• Dat ik daar niet eerder aan heb gedacht,

Eens vragen aan me orhtopeed of dit ding ken helpen: McDavid lichtgewicht Schouder brace | Podobrace.nl

Wie weet is het wat..

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
                    Dat ik daar niet eerder aan heb gedacht,

Eens vragen aan me orhtopeed of dit ding ken helpen: McDavid lichtgewicht Schouder brace | Podobrace.nl

Wie weet is het wat..
                    Helaas, het begint bij een s....164 hebben ze niet.
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Jij krijgt echt stompen op de meet, ik bel me anabolen crew en we pakken je aan !!!11!!!

Comment

• Dude, pas op dat je schouder niet de reden wordt van dingen halven bak doen. Al eerder gezegd, laat het fixen of laat het niet fixen en accepteer het maar ga niet in niemandsland dolen en erover piepen. Als je 17 bent en je loopt al meer dan een jaar met een schouder die vertiefd is dan heeft iemand iets verkeerd gedaan.

Anyways, kap met zeuren erover en doe er wat aan of accepteer het. Bedoel het niet vervelend, ouwe sleutelhanger, maar je hebt wel een schop onder je reet nodig. Dat het vervelend is snapt iedereen wel maar beetje ronddobberen slaat nergens op.

Kost wss paar maanden revalidatie maar das een kleine prijs tov jarenlang met een halve schouder rondlopen.

Xje
                        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
                          Jij krijgt echt stompen op de meet, ik bel me anabolen crew en we pakken je aan !!!11!!!
                          Komt Le-roid met jou mee dan?
                          Je kan hem toch inhuren als boybuildmodel zag ik op YouTube....ik huur hem dan in als suprise-act.
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by rainman View Post
                            Komt Le-roid met jou mee dan?
                            Je kan hem toch inhuren als boybuildmodel zag ik op YouTube....ik huur hem dan in als suprise-act.
                            Village People treden niet meer op geloof ik.
                            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Wie is le-roid waar iedereen het altijd over heeft haha
                              Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

• Betalen we een tientje extra,maar dan moet hij wel dit pakje aan.

DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X