Had al is een log aangemaakt maar was nog teveel bezig met mijn voedingsschema te maken en welk trainingsschema te volgen.
Ik volg nu alweer 4 weken het ub/lb schema van Dynobet.
Dit schema is prima te volgen en kan alle oefeningen doen bij mij in de sportschool.
eet nu op onderhoud en het bevalt goed. Het hebt even geduurd voor ik er ook een beetje uit was wat te eten en wat makkelijk was om mee te nemen.
Al met al zijn de eerste 4,5 maand een tijd geweest van veel zoeken en proberen naar wat mijzelf lekker ligt.
Heb nu aardig mijn draai gevonden.
Wil al mijn trainingen gaan loggen (eigenlijk meer iets voor mijzelf) en af en toe wat foto plaatsen van de vooruitgang.
Zal mijn eetschema en beginfoto en foto van vandaag posten.
2voedingsschema.xls
Ik volg nu alweer 4 weken het ub/lb schema van Dynobet.
Dit schema is prima te volgen en kan alle oefeningen doen bij mij in de sportschool.
eet nu op onderhoud en het bevalt goed. Het hebt even geduurd voor ik er ook een beetje uit was wat te eten en wat makkelijk was om mee te nemen.
Al met al zijn de eerste 4,5 maand een tijd geweest van veel zoeken en proberen naar wat mijzelf lekker ligt.
Heb nu aardig mijn draai gevonden.
Wil al mijn trainingen gaan loggen (eigenlijk meer iets voor mijzelf) en af en toe wat foto plaatsen van de vooruitgang.
Zal mijn eetschema en beginfoto en foto van vandaag posten.
2voedingsschema.xls
Comment