Hallo,
Ik ga een log bijhouden van mijn Stronglifts 5x5
Allereerst wat geschiedenis:
In januari 2009 (28 jr oud) voor het eerst begonnen met fitness. Na eerst wat thuis met gewichten te hebben gewerkt. Ik was/ben erg skinny. Ik heb door de jaren gewichtstraining gedaan. Het ging nooit goed vanwege breaks ivm werk (buitenland), niet voluit(?) gaan tijdens training en als belangrijkste geen strict voedingsschema.
In juni 2013 ben ik begonnen met cardio om BF te verlagen. Die is gezakt van 18% naar 13,5%. Vooral de laatste 4 weken veel vooruitgang geboekt door een slow carb dieet, en hiit schema. Ik snap nu eindelijk hoe belangrijk voeding is, en ik weet nu hoe en wat ik moet eten. Nu is het tijd om massa te kweken, en veel!
Doel:
meer massa (droomfysiek christian bale / american psycho)
Huidige stats:
32jr
189cm
78kg
13,5%BF
26oktc.jpg26okta.jpg26oktb.jpg
Voeding:
3300kcal (300kcal boven onderhoud)
koolhydraten: 38%
eiwit: 37%
vet: 25%
*Ik ben bang om (buik)vet aan te komen, dus vandaar veel eiwitten en relatief weinig koolhydraten. Is dat goed?
voedingssupplementen die ik wil gaan nemen:
bcaa, creatine, omega 3, multi vitamine,
Schema:
Stronglift 5x5
Ik ga een log bijhouden van mijn Stronglifts 5x5
Allereerst wat geschiedenis:
In januari 2009 (28 jr oud) voor het eerst begonnen met fitness. Na eerst wat thuis met gewichten te hebben gewerkt. Ik was/ben erg skinny. Ik heb door de jaren gewichtstraining gedaan. Het ging nooit goed vanwege breaks ivm werk (buitenland), niet voluit(?) gaan tijdens training en als belangrijkste geen strict voedingsschema.
In juni 2013 ben ik begonnen met cardio om BF te verlagen. Die is gezakt van 18% naar 13,5%. Vooral de laatste 4 weken veel vooruitgang geboekt door een slow carb dieet, en hiit schema. Ik snap nu eindelijk hoe belangrijk voeding is, en ik weet nu hoe en wat ik moet eten. Nu is het tijd om massa te kweken, en veel!
Doel:
meer massa (droomfysiek christian bale / american psycho)
Huidige stats:
32jr
189cm
78kg
13,5%BF
26oktc.jpg26okta.jpg26oktb.jpg
Voeding:
3300kcal (300kcal boven onderhoud)
koolhydraten: 38%
eiwit: 37%
vet: 25%
*Ik ben bang om (buik)vet aan te komen, dus vandaar veel eiwitten en relatief weinig koolhydraten. Is dat goed?
voedingssupplementen die ik wil gaan nemen:
bcaa, creatine, omega 3, multi vitamine,
Schema:
Stronglift 5x5
Comment