Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
vandaag borst triceps gepakt, heb getwijfeld wat ik moest doen qua schema, had wel iets op gezet maar daar ben ik het toch niet mee eens. Dus vanaf morgenochtend pak ik gewoon het schema verder waar dyno mij tijdens mijn cut opzette ,
Nu kcal rustig opbouwen tot 3400 kcal op trainingsdagen en 3000 kcal op rustdagen , hieronder een klein citaat van Rene .
Dit zou ik rustig opbouwen: Eerste week 3000 / 2600 tweede week 3200 / 2800 Derde tot tiende week 3400 / 3000 Week 11 en 12: 2800 / 2400 (deze 12 weken herhaal je eventueel).
Dit is het plan, met morgen mijn favo training op het programma met de deadlifts hehe
''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.
Het verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...
I genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
Comment