hulp bij afslanken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hulp bij afslanken

hey ben een een kerel van 23jaar 1m80
    en zit met wat overgewicht nu was mijn vraag of iemand mij kon helpen
    met het opstellen van een voedings schema ga nu ook 3x per week naar de fitniss maar zou niet weten wat ik wel en niet mag eten het zou ook moeten zijn eten dat ik kan meenemen want door mijn werk zit ik veel op de baan

alvast bedankt
    timo

Zie waarschuwing, eerst even voorstellen graag.

Verder doen we zoals je in de regels kunt lezen niet aan kant en klare schema's.
    Begin even met het lezen van het topic over voeding en schema's dat je kunt vinden onder het kopje 'Lees dit eerst!' helemaal bovenaan het forum.
    Daarmee ben je als het goed is in staat zelf een schema in elkaar te draaien, als je dat daarna hier plaatst compleet met totalen en behoefte kunnen we je vast verder helpen.
    Succes.

Comment

kom maar niet meer terug .... oh dat die ie al niet meer hahaha

Miss S je moet ze niet allemaal weg jagen hoor
      Who's the Chef

Comment

Ik heb $%#^ héél wat tijd en werk gestoken in een lap tekst waar iedereen met dit soort vragen veel aan kan hebben en verwijs mensen daar dus naar en doe dat op een vriendelijke manier.
        Misschien dat anderen zin en tijd hebben om honderden keren hetzelfde verhaal af te steken maar ik iig niet...

Als iemand het feit dat'ie even de moeite moet nemen een ander topic te openen en zelf iets moet lezen of doen als wegjagen opvat zegt dat genoeg over de motivatie en wil van zo iemand, laat dan ook maar zitten.

Zeg overigens niet dat dit ook voor de topic starter geldt hoor dat zal de tijd leren.

Comment

je bent te streng
          Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X