afvallen met clen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• afvallen met clen

hey,

ik heb een vraagje mbt clenbuterol, sinds kort is mijn vertrouwde dealer ergens tussen 4 muren beland en kan ik helaas niet meer zo gemakkelijk aan A.S. enz... geraken, wie kan mij raad geven over waar ik het best clenbuterol kan bestellen? Heb al verschillende internet pharmacys gevonden, maar weet niet of deze wel betrouwbaar zijn. Heb net mijn cytomel T3 uit Frankrijk gaan halen, en moet nog juist clen hebben en mijn vetverbranding mag starten :-)

alvast bedankt,

Theo
    Waar een wil is, is een weg!! Resultaat vergt tijd en geduld. Verlies de moed niet en je zal u doel bereiken in de mate van het mogelijke...........Peace

euhm..tip: lees de regelementen en stel je even voor
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Je post al in de verkeerde sectie en je leest de regels niet door! Ow en wij stellen onszelf eerst netjes voor!
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Niet te doen dit. Opzouten maar! Lees regels en niet vragen naar sources. JESUS!

Comment

Regels lezen kerel. Daarnaast telt dit gewoon als posten in de sectie doping. Twee overtredingen al. Volgende leidt tot een ban. Overigens voorstellen is niet meer verplicht, wel beleefd. Als dit ook nog moest had hij nu al een ban aan zijn kloten hangen.
          Slot erop.
          Last edited by GeneralIx; 16-01-2008, 07:43.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X