effiecient droogtrainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• effiecient droogtrainen

Hoi ik train nu ongeveer 2,5 jaar maar heb nog teveel bodyvet.
    ik zit op 20 procent.
    Ik ben 1.86 en weeg 88 kg.
    ik heb diverse schema`s gedaan om spieren te kweken en heb ook resultaat.
    Het probleem is dat ik nog steeds aardig wat vet op me buik en borsten heb.
    Doordat me spiermassa is toegenomen lijken mijn armen, borst en dergelijke nog dikker. Als ik puur droog wil trainen om alles strak te krijgen, moet ik dan eerst alleen maar cardio doen en de daarbij passende voeding doen of moet ik door gaan met het trainen van de andere spiergroepen?

Kan ik gewoon doortrainen met het krachtschema of moet ik echt met alleen maar rennen en vervolgens wanneer ik het gewilde resultaat heb, dan pas weer beginnen met kracht???

gegroet, Pandit

gewoon KT is genoeg cardio erbij is wel goed natuurlijk maar alles valt en staat met voeding.

Comment

100%

Kort en krachtig antwoord.
      Who's the Chef

Comment

Dus dat je eerst vet moet verliezen door cardio enzo is bullshit?
        Op de sportschool zei de trainer dat ik voor droog eerst een paar maanden moest cardio doen en vervolgens weer kracht op te pakken..

Comment

is idd bulshit gewoon 1 uur KT beetje cardio en op de dagen dat je geen KT doet cardio volgens BV HITT en gezond eten zo simpel is het

Comment

Je dieet is voor meer dan 75% bepalend!
            Last edited by de sterkste ophaler; 22-01-2008, 18:51.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

[quote=de sterkste ophaler;415802]Zorg dat je dieet zo schoon mogenlijk is. Hoe droger je wilt staan, hoe schoner je dieet dient te zijn. Als je rond de 15% wilt komen te staan is een gezonde voeding voldoende. Wil je naar de 10% dan zul je al je halfvolle zuivelproducten moeten gaan vervangen door magere en ook mager vlees moeten gaan eten. Gooi al je zoetigheid ook uit je schema.

Ga je onder de 10% dan adviseer ik je Punani of GeneralIx er verder naar te vragen. Dat wordt namelijk zwaarder. Je zult dan heel wat wilskracht en discipline moeten tonen...en kennis moeten opdoen.]
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X