Punani strategie om iets droger op vakantie te komen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Punani strategie om iets droger op vakantie te komen.

Ik dacht laat ik zo aardig zijn om het te delen.
    Ik ga 6 weken cutten. Niet zwaar heel lichtjes ik wil voor de vakantie iets scherper zijn.
    Dit zal zijn vanaf eind mei.
    Vergeet niet dat ik 105kg weeg. Ik zit met dit schema in het begin 100kcal onder onderhoud en daarna iets van 500

07:00
    150 gram havermout 547 93 19 11
    75 gram rozijnen 207 49 1 1
    50 gram whey 180 2 45 0
    Totaal 935 144 65 12

10:00
    200gram Koolvis 180 0 36 0
    150gram sperziebonen 36 5 3 0
    1 eetlepel olijfolie 100 0 0 12
    Totaal 306 5 39 12

12:30
    1 eetlepel olijfolie 100 0 0 12
    Totaal 306 5 39 12

14:30
    200gram Zalm 300 0 42 15
    Totaal 336 5 45 15

17:15
    125gram Zilvervlies rijst 460 98 11 3
    150gram ananas 135 33 0 0
    200gram kipfilet 220 0 42 6
    Totaal 815 132 53 9

20:00
    125gram Zilvervlies rijst 460 98 11 3
    130 gram tonijn 130 0 30 0
    Totaal 590 98 41 3

22:15

Totaal Kcal: 3470 gram
    Totaal proteine:318 gram
    Totaal carbs:389 gram
    Totaal Fat: 63 gram

Zaterdag refeed: DWZ alle vetbronnen weg! 6x75 gram rijst=450gram rijst
    3x in de week 20 min cardio na trainen.
    Na 3 weken: 25gram rozijnen, 75gram ananas en 25gram rijst na trainen weg nemen en evt 1x 45min cardio op rust dag.

Nice. Wat is je vet%? En waarom de vetten weg op refeeddagen?

Comment

Geen vetten op je refeed dag? Vreemd, omdat de muscle & fitness juist adviseerde je vetinname (gezonde vetten uiteraard) wat op te schroeven op rustdagen.
      Verder enorm goed schema, alleen zie ik enkel sperziebonen als groenten...ben jij daar zo dol op?
      Succes!
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Neem aan dat die bakken rijst voor repectievelijk na de training worden weg gewerkt?
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

boys jullie halen het 1 en ander door elkaar:
          rustdag is geen refeed dag! Refeed dag is carbloading. Zoals we weten is de combi carbs/fat niet gewenst in een cut.

Eigelijk is mijn refeed dag niet goed. Ik zou de proteine flink omlaag moeten halen, vet weg moeten halen en carbs verdubbelen. Dat is het beste refeed strategie alleen daar voel ik me altijd klote bij. Dan zit je echt letterlijk de hele dag rijst te eten. Daarom maak ik aangepaste variant en haal ik alleen vet weg en verhoog ik iets me carbs.

Ik vind sperziebonen idd lekker en zijn fucking cheap(hoofd reden)

@ gen ja klopt

Comment

Aha, ik nam aan dat je je refeed dag op je rustdag liet vallen. Foutje...mar duidelijk nu

Comment

Hoe bereid je je vis eigenlijk? Stoom of kook je die of bak je die wel gewoon in olijfolie of in een gril?
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by punani View Post
                boys jullie halen het 1 en ander door elkaar:
                rustdag is geen refeed dag! Refeed dag is carbloading. Zoals we weten is de combi carbs/fat niet gewenst in een cut.

Eigelijk is mijn refeed dag niet goed. Ik zou de proteine flink omlaag moeten halen, vet weg moeten halen en carbs verdubbelen. Dat is het beste refeed strategie alleen daar voel ik me altijd klote bij. Dan zit je echt letterlijk de hele dag rijst te eten. Daarom maak ik aangepaste variant en haal ik alleen vet weg en verhoog ik iets me carbs.

Ik vind sperziebonen idd lekker en zijn fucking cheap(hoofd reden)

@ gen ja klopt
                Ik haalde het niet door elkaar hoor. Maar weet dan weer niet dat carbs en vetten niet goed samen gaan. Waarom niet?

Comment

suc6 punani
                  wanneer heb je weer wedstrijden btw.

greetzz.
                  one goal: power and mass

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    Hoe bereid je je vis eigenlijk? Stoom of kook je die of bak je die wel gewoon in olijfolie of in een gril?
                    ik kook alles

@anne ik ga nog tot januari bouwen en dan ga ik een wedstrijd uitzoeken.

Comment

Daar kruipt wel stevig wat werk in zo te zien. Hoe regel jij het? Maak je 's morgens alles voor heel de dag? of maak je int weekend alles klaar en vries je het in? en eet je die bonen uit blik of moet je die dan ook nog is zelf gaan snijden en klaarmaken?

grtzz

Comment

mooi schema. Je moet wel vis lusten.

Comment

Je ziet dat de meeste profs hun vlees en vis in het weekend grillen en dat invriezen in hapklare porties voor de rest van de week. Da's uiteraard de beste methode. Zo kom je doordeweeks nooit in tijdnood. Het is dan simpelweg een kwestie van magnetron aanzetten en eten. En als je het professioneel wilt aanpakken ontkom je hier niet aan.

Comment

ik kook 2x per week

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                              Je ziet dat de meeste profs hun vlees en vis in het weekend grillen en dat invriezen in hapklare porties voor de rest van de week. Da's uiteraard de beste methode. Zo kom je doordeweeks nooit in tijdnood. Het is dan simpelweg een kwestie van magnetron aanzetten en eten. En als je het professioneel wilt aanpakken ontkom je hier niet aan.
                              Ik ben geen prof maar ik doe het ook zo! Anders is het gewoon niet te doen!
                              Ideaal zo'n vriezer en magnetron!!

grtz.
                              Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X