Punani strategie om iets droger op vakantie te komen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

tis maar net hoe je dag invulling is!

ik kook rijst voor hele week in 1 x

maar vis/kip enzo gril ik dagelijks..

punani. waarom cutten? je vet zit niet eens op 10% haha perfectionist ben je!

Comment

Originally posted by bigrdb123 View Post
      tis maar net hoe je dag invulling is!

ik kook rijst voor hele week in 1 x

maar vis/kip enzo gril ik dagelijks..

punani. waarom cutten? je vet zit niet eens op 10% haha perfectionist ben je!
      nou me vet is wel 10% hoor! Ik heb gister oook nog eens 600gram kipfilet met 5pitas en bak pindasaus op Dus voor me gevoel heb ik nu 20%

Ik ga cutten omdat ik vrijgezel ben en op vakantie nog wel wat wil neuken. Ik ga ook maar iets cutten hoor. Ik wil gewoon 8% deze zomer staan. Daarna ga ik heel smerig bulken (september-januari) en dan vanaf januari rippen en titels opeisen

Comment

Ik ga cutten omdat ik vrijgezel ben en op vakantie nog wel wat wil neuken. Ik ga ook maar iets cutten hoor. Ik wil gewoon 8% deze zomer staan. Daarna ga ik heel smerig bulken (september-januari) en dan vanaf januari rippen en titels opeisen[/quote]

Zouden mensen die boven de 8% BF staan dan geen sexleven hebben??
        Geniet, en drink met maten!

Comment

ik merk eigenlijk weinig verschil in vrouwelijke interesse toen ik 20kg meer woog als nu. Heb er nooit over te klagen gehad

Comment

geloof me dat kwa sex ook niet hoeft te klagen hoor ahha. Het zit meer in mijn hoofd dan ik vakantie gewoon scherp moet zijn..

Comment

en dan komt ie in mijn topic reageren dat ik me niets van wat extra vet moet aantrekken

grapje bro, maar ik ben net zoals jij vrees ik op dat vlak.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                Ik ga cutten omdat ik vrijgezel ben en op vakantie nog wel wat wil neuken. Ik ga ook maar iets cutten hoor. Ik wil gewoon 8% deze zomer staan. Daarna ga ik heel smerig bulken (september-januari) en dan vanaf januari rippen en titels opeisen
                Zouden mensen die boven de 8% BF staan dan geen sexleven hebben??[/quote]

Geen problemen me ophaler!!
                Zaterdag m'n eerste trio gehad, en dat op 17%

grtz.
                Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post

grtz.
                  Hahahaha. Die kuur bevalt je goed he.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
                    Zouden mensen die boven de 8% BF staan dan geen sexleven hebben??

grtz.[/QUOTE]

trio zijn nice.. ook gedaan nu wil ik 3dames dat is nog niet gelukt

Comment

3 dames punani? Je wilt toch altijd weer meer he!

grtz.
                      Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Damn gasten waar hebben jullie het over? 3 dames? 1 is meer dan genoeg! (Per keer dan he).

En wtf hebben je spieren met dames te maken? Als je alleen maar op die manier dames naar je toe kan trekken weet ik het ook niet meer hoor....

Comment

grtz.[/quote]

Allrighty then!!

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                            Damn gasten waar hebben jullie het over? 3 dames? 1 is meer dan genoeg! (Per keer dan he).

En wtf hebben je spieren met dames te maken? Als je alleen maar op die manier dames naar je toe kan trekken weet ik het ook niet meer hoor....
                            Mijn fysiek jaagt eerder weg dan uitlokt. Ik heb nu veel chicks maar toen ik skinny was had ik eigelijk meer eheh. Toen kreeg ik een vriendin waar jaren trouw aan ben geweest(toen heb ik keihard gebeukt). En nu wil ik haar nog steeds terug maarja dat zit er niet in. Dus ik ben nu singel.

Ik heb trouwens altijd dat oudere chicks van +- 30 me gaan versieren. Dan vragen ze me leeftijd en dan zeg ik 22 jaar en dan schrikken ze dood haha. Daardoor verneuk ik het vaak. Maar sinds ik 26 ben gaat dat veel beter

Comment

Hmmm, brings back memories...

Comment

Originally posted by punani View Post
                                Mijn fysiek jaagt eerder weg dan uitlokt. Ik heb nu veel chicks maar toen ik skinny was had ik eigelijk meer eheh. Toen kreeg ik een vriendin waar jaren trouw aan ben geweest(toen heb ik keihard gebeukt). En nu wil ik haar nog steeds terug maarja dat zit er niet in. Dus ik ben nu singel.

Ik heb trouwens altijd dat oudere chicks van +- 30 me gaan versieren. Dan vragen ze me leeftijd en dan zeg ik 22 jaar en dan schrikken ze dood haha. Daardoor verneuk ik het vaak. Maar sinds ik 26 ben gaat dat veel beter

Ik weet nog een hele leuke chick voor je, net vrijgezel, kan je wel een keer voorstellen en via de msn een foto doorknallen, en o,ja dit is niet voor andere bestemd

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X