2-3 Maanden cutten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 2-3 Maanden cutten

Ik ben van plan vanaf ong 20 april tot 20 juli te gaan cutten.

Aangezien dit mijn eerste cut zal worden vroeg ik me af wat ik mag verwachten, het voedingsschema ga ik over 2 weken samenstellen met een jongen van een bodystore. En ik vroeg me af of ik misschien eerder of later moet beginnen. Optimaal zal wel zijn dat ik al 20 april kan beginnen en de droogheid dan tot eind augustus ofzo kan "vasthouden"

Maar ik gok nu dat ik tussen de 10-12% zal zitten (bovenste 2 blokjes op mn buik zichtbaar wanneer aangespannen) en mn bedoel is om toch op de 6-8% te komen en dat zal naar mijn idee niet al te moeilijk zijn met gewoon 3x in de week 20-30 mins cardio tussen mijn trainingen door.

Maar ik vroeg me af of mn vel dan goed genoeg strak gestrokken zal zijn of dat ik daar nog best wel wat last van kan ondervinden aangezien het op het moment zittend nog wel behoorlijk oprolt :P

Alvast bedankt.

Bij de een wel en bij de ander niet. Er valt niks te beloven wat dat vel betreft.
    Je zegt ook dat je als je je buikspieren aanspant je je bovenste buikspierblokken al ziet en je schat je zelf op 12%. Maat, ik sta op 16,6% en ik begin dat nu ook al te zien. Als ik op 14% sta heb ik een goed zichtbaar wasbord. Het is allemaal genetische aanleg. Hoe verder ik terug cut hoe beter ik de definitie in mijn spieren zie (de strepen). je hebt ook mensen hier die op 10% staan en bijna geen buikspieren kunnen zien.
    Je kunt er dus niks van zeggen, je moet gewoon uit blijven proberen
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Ok nouja dan ga ik het er maar op wagen door wel wat vroeger te beginnen met cutten :P

Maarja die 10-12% dat ik gokte is er van uitgaand dat zo een handapparaat niet meer als 2-3% ernaast zal zitten (ik scoor gemidd tussen de 9 en 11 daarop)

Maarja proberen dus zo strak mogelijk de zomer in te gaan, dank u

Comment

een Voedingschema moet je het hele jaar volgen, alleen in de cut zal ie er anders uit zien als in de bulk.
        Stap niet van de een op de andere dag over van bulk naar cut iig.
        Who's the Chef

Comment

Wat je kan proberen, is het velocity diet. Zeer zwaar maar erg veel resultaat op korte termijn. Te vinden op t-nation.
          the one and only tabata overlord

Comment

@ Genjuro

Link misschien?

Comment

Zal Genjuro even voor zijn. Link.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik ben toch maar teruggekrabbeld op mijn besluit om te gaan cutten.

Aangezien ik eigenlijk al redelijk droog sta(niet zo droog als ik wil alhoewel droog genoeg om een aantrekkingskracht te kunnen hebben :P) en ik eigenlijk pas 2 maanden aan het bulken ben maar wel al 4 maanden goed op mijn voeding let heb ik besloten gewoon rustig op onderhoud te blijven eten met ie**************** minder KH, met Syntha-6 als shakie (aangeraden door een bodybuilder) en ga 2 maanden van te voren (dus rond 20 april) beginnen met een NeoVar kuur, dat zijn Creatine Ethyl Ester pillen, 240 ervan en moet er 6 per dag nemen (weeg net 70 kg) dus voor 40 dagen.

En hoop in ieder geval door het groeien van spiermassa en het gezonde eten mijn percentage gewoon langzaam maar zeker terug te dringen en hopelijk dan nog steeds in de buurt van mijn korte-termijn doel te komen rond half juni.

En dan na augustus gewoon weer hevig gaan bulken en het dan eens 8 maanden stevig aan te pakken en echt voor resultaten gaan :P

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                  Bij de een wel en bij de ander niet. Er valt niks te beloven wat dat vel betreft.
                  Je zegt ook dat je als je je buikspieren aanspant je je bovenste buikspierblokken al ziet en je schat je zelf op 12%. Maat, ik sta op 16,6% en ik begin dat nu ook al te zien. Als ik op 14% sta heb ik een goed zichtbaar wasbord. Het is allemaal genetische aanleg. Hoe verder ik terug cut hoe beter ik de definitie in mijn spieren zie (de strepen). je hebt ook mensen hier die op 10% staan en bijna geen buikspieren kunnen zien.
                  Je kunt er dus niks van zeggen, je moet gewoon uit blijven proberen

Voordat we het over "genetisch bepaald" hebben: Het gaat er ook om hoe goed je buikspieren getrained zijn... als ze dat niet zijn, zul je mischien bij een vet% van 10% mischien wel wat definitie zien, maar egt spieren zijn het niet.

Dus als je een goed getrainde buik hebt, zul je eerder je "Six-Pack" zichtbaar maken door te cutten, dan dat je een slecht getrainde buik hebt.
                  If you can see Chuck Norris, Chuck Norris can see you. If you can't see Chuck Norris, you may only have seconds to live.

Comment

@ chuck norris
                    Ja je zegt nu precies waar ik op doelde. Aan de ene kant is het genetisch bepaald en aan de andere kant uiteraard ligt het eraan hoe goed je deze spiergroep getraint hebt. Hetzelfde geld namelijk ook voor alle andere spiergroepen. Je kunt zo droog staan als je wilt, als je niet getraint hebt ben je een schriele garnaal en geen bodybuilder.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X