Yellow Subs Extreme

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Yellow Subs Extreme

Hey mensen,

Ben net nieuw hier en snap er de ballen nog nie van.. maar heb ff snel een vraag tussen door!
    Ik ben dus een meissie met overgewicht en heb van en kerel uit de sportschool Yellow subs extreme gekocht.. Hij vertelde me dat ik het elke dag voor het sporten moet gebruiken!! ongeveer een uur van te voren!! en kon het ook gebruiken als ik niet ging sporten!! maar goed als ik 1 zon capsule in neem!! lijkt het wel als ik hard ga op die pillen!! niet te zuinig zeg.. slaap snachts er niet eens meer door!! ook al sport ik!!

Kan iemand mij misschien meer vetellen over dit product!!???
    Erstaat wel op het pottie dat 1 capsule gelijk staat aan 2a3 koppen koffie!! waarschijnlijk kan ik de cafeine niet verdragen ofzo!! drinke normaal ook nooit koffie of thee!!

Als je de 'snap er de ballen nog nie van'-fase nog niet voorbij bent raad ik je aan die eerst voorbij te gaan. No offence. (dieet, schema, en meer van dat soort essentiele zaken )

Comment

Proberen eerder op de dag in te nemen
      Who's the Chef

Comment

Originally posted by Kevf View Post
        Als je de 'snap er de ballen nog nie van'-fase nog niet voorbij bent raad ik je aan die eerst voorbij te gaan. No offence. (dieet, schema, en meer van dat soort essentiele zaken )
        Ben het hier ook mee eens, als je nog niet precies weet hoe je lichaam werkt is het denk ik niet zo slim om blindelings pillen te gaan slikken.

Ik raad je aan om eerst even wat topics te gaan lezen hier en daar en van daaruit overnieuw te beginnen :P

Comment

Originally posted by Kevf View Post
          Heb het over de zite waar ik de ballen nog nie van snap!!

Comment

Originally posted by Been View Post
            Proberen eerder op de dag in te nemen
            Ook al neem ik ze smorgens vroeg!! dan slaap ik snachts nog niet snachts!!

Comment

Probeer dan een halve.
              Who's the Chef

Comment

Originally posted by Been View Post
                Probeer dan een halve.
                Een halve capsule!! hoe wil je dat gaan doen dan!? capsule uit elkaar halen!?

Comment

voorlopig niet meer nemen rust ik belangrijker.

ga eerst wat met je voeding rommelen kijken verder op het forum. En ga dan het misschien dan weer proberen.

Comment

Weggooien je kan er duidelijk niet tegen..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X