Voedingsschema (advies gevraagd)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ok ik heb nog een aantal zaken aangepast. Ik kom alleen nog 50 gram koolhydraten te kort. Op welke manier kan ik deze het meest verantwoord toevoegen?

Daarnaast wil ik graag whey aanschaffen maar er zijn zoveel verschillende aanbiedingen. Welke kunnen jullie aanraden? Voor mij is het allemaal nieuw en ik zie door de bomen het bos niet meer.

Raden jullie nog andere voedingssupplementen aan? Ik zie Multivitamine en Omega 3 o.a. veel voorbij komen. L-carnitine wordt ook veel genoemd maar daar zijn de verhalen nogal uiteenlopend over. Hier en daar wordt ook nog over stackers gerept? Wat is jullie ervaring hiermee? Wat en welk specifieke product raden jullie aan om aan te schaffen?
    Attached Files

Comment

powersupplements.nl
      Alles wat je nodig hebt en best snelle service, je kan ook samples whey vragen voor de smaken zelf vind ik alleen de banaan drinkbaar de rest btje flauw.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        3. Geen idee wat je het effectiefst kan doen voor die maaltijden. Je moet de 1 kleiner maken en de ander wat groter. Moet jezelf kijken wat je weg kan halen en verplaatsen of dat je beide maaltijden opnieuw maakt.
        Heb het aangepast.

Raden jullie nog andere voedingssupplementen aan? Ik zie Multivitamine en Omega 3 o.a. veel voorbij komen. L-carnitine wordt ook veel genoemd maar daar zijn de verhalen nogal uiteenlopend over. Hier en daar wordt ook nog over stackers gerept? Wat is jullie ervaring hiermee? Welke specifieke producten raden jullie aan om aan te schaffen?
        Attached Files

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Honing is ook 100% fructose... Dan zou ik nog eerder een low carb fruit erin donderen. Leer gewoon naturel eten, of anders met wat zoetstof.
          Hier iig wat meer info over honing.

Honing

Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie

Ga naar: navigatie, zoeken

Honing en brood

Honing is een natuurlijke zoetstof die wordt gemaakt door honingbijen, met de door hen verzamelde nectar als hoofdingrediënt. Nectar is afkomstig van bloemen en bevat diverse suikers, mineralen en sporenelementen. De bijen veranderen de nectar in honing door de toevoeging van enzymen (diastase, invertase, katalase) en door het overtollige vocht van de nectar te laten verdampen.
          Smaak, geur en kleur van honing variëren al naargelang de soort bloemen waar de nectar uit is gewonnen: zo bestaan er bijvoorbeeld lindehoning, lavendelhoning, rozenhoning, klaverhoning en heidehoning.
          Babys' onder een jaar kunnen uit voorzorg het beste nog geen honing eten. Het maag- en darmstelsel van zuigelingen tot 12 maanden is nog niet volledig ontwikkeld en daardoor nog instabiel. Daarom kan niet uitgesloten worden dat sporen van Clostridium botulinum, die overal voorkomen, ook in honing aanwezig zijn en in een enkel geval zuigelingenbotulisme zouden kunnen veroorzaken.
          Sommige honingsoorten bevatten sporen van maltose, dextrine, melizitose, turanose en sporadisch pentose (ribose, arabinose, xylose, lyxose)Commons
          Last edited by de sterkste ophaler; 08-09-2008, 09:06.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

@TS

Is er een speciale reden dat je halfvolle melk gebruikt in plaats van magere? Ik zou gewoon lekker magere nemen...
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
              @TS

Is er een speciale reden dat je halfvolle melk gebruikt in plaats van magere? Ik zou gewoon lekker magere nemen...
              Ja, ik vind halfvolle melk gewoon veel lekkerder smaken. Magere melk smaakt gewoon naar water, volle melk daarentegen is alsof je een fles olijfolie naar binnen giet.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X