Ben nieuw hier en heb wat vragen, na gelezen te hebben dat je cardio als troef kaart achter de hand moet houden...en andere dingen...
Ga veel naar sportschool (zo'n 5 a 6 keer per week) maar probeer nu wat meer rust tenemen na gelezen hebben da dit beter is.
Als ik train doe ik full body workout (borst,rug,buik,enz.)(4 keer reps van 12)
iets meer als een uur ben ik hiermee bezig,maar ik doe dus ook cardio (begin met half uur fietse dan workout,tussendoor 15 min roeien & 10 min hardlopen)
23 jaar
lengte: 1.81 Gewicht 87.8 kg Vet%: 21.9 water%: 54.5 (volgens ingestelde weegschaal)
Verder mijn voeding: 5 keer per dag eten (zo 2.5 tot 3 uur ertussen)
sóchtens(uur of 10) havermout\weetabix met 0%vet melk
(12:30) blik tonijn op water basis
(15:00) 3 sneedjes volkoren brood met kipfilet(of ander mager beleg)
(17:30) Avond eten (meestal bruine rijst met veel gemengde groente en vis of kip)
(20:30) 4 volkoren krackers met kipfilet (of ander mager beleg)
(als ik train neem ik voor training glas melk met schep proteiene en appel, na training maak ik shake met bevroren banaan, scheut sap en schep protine poeder in blender)
s'avond nog honger? kwark met walnoten...(sorry weet nie alle calorien en stuf maar wil best proberen optezoeken als dit nodig is)
Vragen:Moet ik nou tijdje stoppen met cardio en alleen gewoon trainen?en later pas cardio erbij gooien.(cardio er bij doe ik nou voor ongeveer een maand,eerst bijna alleen kracht )
Zijn melkproducten echt slecht als je droog wil trainen???
En is mijn eet gewoonten oke voor droogtraining?
Proteine shakes alleen voor en na training of ook op rust dagen???
Sorry als ik verkeerd heb gepost maar ben groentje op Forums...
Maar zal van fouten leren ...
Alvast Bedankt!!!
Ga veel naar sportschool (zo'n 5 a 6 keer per week) maar probeer nu wat meer rust tenemen na gelezen hebben da dit beter is.
Als ik train doe ik full body workout (borst,rug,buik,enz.)(4 keer reps van 12)
iets meer als een uur ben ik hiermee bezig,maar ik doe dus ook cardio (begin met half uur fietse dan workout,tussendoor 15 min roeien & 10 min hardlopen)
23 jaar
lengte: 1.81 Gewicht 87.8 kg Vet%: 21.9 water%: 54.5 (volgens ingestelde weegschaal)
Verder mijn voeding: 5 keer per dag eten (zo 2.5 tot 3 uur ertussen)
sóchtens(uur of 10) havermout\weetabix met 0%vet melk
(12:30) blik tonijn op water basis
(15:00) 3 sneedjes volkoren brood met kipfilet(of ander mager beleg)
(17:30) Avond eten (meestal bruine rijst met veel gemengde groente en vis of kip)
(20:30) 4 volkoren krackers met kipfilet (of ander mager beleg)
(als ik train neem ik voor training glas melk met schep proteiene en appel, na training maak ik shake met bevroren banaan, scheut sap en schep protine poeder in blender)
s'avond nog honger? kwark met walnoten...(sorry weet nie alle calorien en stuf maar wil best proberen optezoeken als dit nodig is)
Vragen:Moet ik nou tijdje stoppen met cardio en alleen gewoon trainen?en later pas cardio erbij gooien.(cardio er bij doe ik nou voor ongeveer een maand,eerst bijna alleen kracht )
Zijn melkproducten echt slecht als je droog wil trainen???
En is mijn eet gewoonten oke voor droogtraining?
Proteine shakes alleen voor en na training of ook op rust dagen???
Sorry als ik verkeerd heb gepost maar ben groentje op Forums...
Maar zal van fouten leren ...
Alvast Bedankt!!!
Comment