Het gaat door...?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Het gaat door...?

Na een half jaar zwoegen en trainen met een voedingsschema waar ik me elke dag aan houd, heb ik eindelijk concrete vorderingen gemaakt: buikje vrijwel weg, bovenste gedeelte van de sixpack komt erbij en ik krijg steeds meer definitie.

Ik ben de laatste weken dankzij school echter gehandicapt: ik kan maar 1 of 2 keer per week trainen. Ik doe dan een full body schema op die dagen. Ik eet ook gewoon elke dag goed en voldoende eiwitten.

Ondanks dat ik aanzienlijk minder train, blijf ik vorderingen maken: ik wordt steeds droger en krijg meer definitie: sneller dan toen ik in het begin (en een maand of 2 terug). Ik merk nu wekelijks verschil. Ik verlies overigens geen spier, sinds in 4 kilo ben aangekomen...

Mijm vraag is: wat kan dit veroorzaken; hoe komt dit? Ik train toch minder? Hebben jullie ook nog tips?
    "If challenge had a taste...you'd be quite delicious."

Wellicht heb je die extra rust blijkbaar nodig, omdat je hiervoor wellicht wat overtraind was, of gewoon omdat je herstelvermogen niet zo goed is als gedacht en twee dagen trainen genoeg is voor jou.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Wellicht heb je die extra rust blijkbaar nodig, omdat je hiervoor wellicht wat overtraind was, of gewoon omdat je herstelvermogen niet zo goed is als gedacht en twee dagen trainen genoeg is voor jou.
      Ik heb me in een periode hiervoor wel wat overtraind, ja. 4 keer per week een fullbody. Ik kwam er later achter dat dat niet goed geweest is. Maar als ik de mogelijkheid krijg om vaker te trainen, zou het toch beter zijn om op een splitschema over te stappen? Of moet ik wachten tot ik nog droger ben voordat ik echt kan gaan bulken?

Bedankt voor de info.

Comment

Dit gaat blijkbaar erg goed. Zou dit gewoon lekker volhouden tot je weer stilvalt.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Lekker luisteren naar je lichaam en zo doorgaan tot het weer stagneerd.
          Who's the Chef

Comment

Je moet pas veranderingen toepassen als je groei/vetverbranding stilvalt. Don't fix it if it ain't broken!
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
              Je moet pas veranderingen toepassen als je groei/vetverbranding stilvalt. Don't fix it if it ain't broken!
              never change a winning team...kijk maar naar nederland

Comment

Hm, okay bedankt!

Het is wel de bedoeling dat ik mn trainingsschema zelf om de anderhalve maand te veranderen, toch? Ik gebruik nu al een tijdje hetzelfde schema maar boek toch vooruitgang...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X