Vetmassa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vetmassa

Beste Peaps,

Na lange tijd niet getraint te hebben zie ik dat ik weer iets dikker ben geworden in vetmassa ik ben niet achteruit gegaan met kracht juist vooruit. Maar nu is me vraag ik wil graag me vetmassa omlaag maar tegeleikertijd niet me kracht en massa verliezen wat kan ik het beste doen? En niet de standaard tips a.u.b. want het is echt klote om van 90 naar 60 weer te bankdrukken na die cardio perdiode. Minder vetten en koolhydraten een optie? En meer eiwitten? Iemand enig idee?

Greets,
    Me
    Wat ben ik een spetter

Standaardtips zijn vaak niet om willekeurige reden de standaardtips he. Snap je vraag verder wel, maar denk dat je toch wat aan kracht in gaat leveren, gewoon omdat je minder vetmassa zult hebben. Eventueel zou je kunnen proberen een krachtschema te hanteren in je cut, maar heb daar zelf geen ervaringen mee.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Hey man als je van 90 naar 60 kg dropped in een oefening gaat er toch iets fout. Hoe ziet je voeding en trainingschema eruit?
      "It took me a long time to find out that pretty much everything else is a bunch of... something else, yunno." -SRV-

Comment

Originally posted by Sava View Post
        Hey man als je van 90 naar 60 kg dropped in een oefening gaat er toch iets fout. Hoe ziet je voeding en trainingschema eruit?
        Dat was figuurlijk bedoeld ik wil bij de zelfde kracht blijven en niet dalen na 60 bijvoorbeeld Voedingschema sochtends brinta 2 sneetjes brood in de middag met een kop groene thee namiddag een shake met 2 sneetjes met kipfilee en 3 kiwi's
        en dan gewoon avond eten 4 sneetjes brood erbij thats it en 3 a 4 liter water per dag
        Wat ben ik een spetter

Comment

Stel eens een goed schema op waarbij je goed je eiwit inname verspreid over de dag. Ga wat lager in de carbs en wat hoger in de vetten/eiwitten. Verder gewoon keihard blijven buffelen in de gym. Ook al gaat het een paar trainingen wat moeilijker en moet je meer moeite doen om dezelfde gewichten te pakken. Je cardio smorgens of op apparte dagen pakken helpt imo ook. Dan kijk je tijdens je KT niet tegen de cardio op die nog komt.
          "It took me a long time to find out that pretty much everything else is a bunch of... something else, yunno." -SRV-

Comment

Stel eens een goed schema op waarbij je goed je eiwit inname verspreid over de dag. Ga wat lager in de carbs en wat hoger in de vetten/eiwitten. Verder gewoon keihard blijven buffelen in de gym. Ook al gaat het een paar trainingen wat moeilijker en moet je meer moeite doen om dezelfde gewichten te pakken. Je cardio smorgens of op apparte dagen pakken helpt imo ook. Dan kijk je tijdens je KT niet tegen de cardio op die nog komt.
            Je hebt helemaal gelijk ik snap het al dus gewoon maandag kracht / massa dinsdag cardio woensdag rust donderdag kracht massa vrijdag cardio en zaterdag kracht massa en zondag rust zo ?
            Wat ben ik een spetter

Comment

Als ik echt goed wil cutten zorg ik dat ik ELKE dag cardio. Dit houd je stofwisseling op een wat hoger niveau. Op de KT dagen doe ik dit gewoon smorgens voor mn onbijt.

Comment

@ Sava

Op nuchtere maag zeker? Da's wel de beste manier.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Yer .. ik drink tijdens de cardio me whey shake.

Comment

Als ik echt goed wil cutten zorg ik dat ik ELKE dag cardio. Dit houd je stofwisseling op een wat hoger niveau. Op de KT dagen doe ik dit gewoon smorgens voor mn onbijt.
                    Idd dat helpt het beste ja.
                    "If challenge had a taste...you'd be quite delicious."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X