ripped lichaam is mijn cut schema ok

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ripped lichaam is mijn cut schema ok

gewicht 72 kilo
    Lengte 1,77

ik heb best wel wat vet op me chest en wat vet op me onderbuik
    ik wil graag een ripped lichaam

ik train 4 dagen per week (train thuis)

wat ik zo beetje dagelijks eet

7:00 uur beetje melk met brinta

10:00 4 bruine brood met 20+ smeerkaas en sandwichspread

12:00 4 bruine brood met pic frish en boterham salade

tussen door 1 liter water en 1 sinaasappel

16:30 500 gram kwark met stukjes fruit en rozijn en ongezoute noten

18:00 groenten ,vis , kip , rijstwafels/ s avonds geen Carbs/ liever s morgens

patat eten....nee geintje.

Ik weet wel dat je niet erg veel eet. Dus meer eten.

Wat je precies moet eten laat ik aan de experst over.
    Ik gok dat generalx zo wel met advies komt, beter kun je niet krijgen.
    Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Een paar tips (ik heb namelijk zo'n donkerbruin vermoeden dat er niet bijzonder veel moeite in dit schema is gestoken):

1. Stickies lezen
      2. Behoefte uitrekenen
      3. Fatsoenlijk voedingsschema opstellen (met behulp van de stickies en voedingsschema's van andere leden)
      3.1. Daarbij ook per maaltijd kcal, koolhydraten, vetten en eiwitten zetten (staat nu bijzonder weinig info in je schema)
      4. Schema posten, de opbouwende kritiek incasseren.
      5. Schema aanpassen
      6. Herhaal stap 4 en 5 zo vaak als nodig.

Succes!

En even voorstellen in het juiste subforum zou geen overbodige luxe zijn .
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

ik train benen, chest, en armen en 20 min aerobic (cardio)
        ik train thuis maar ik train niet op een hoog nivo ik zet tv aan en dan train ik

Comment

Originally posted by donnie yen View Post
          ik train thuis maar ik train niet op een hoog nivo ik zet tv aan en dan train ik

je weet zelf dat je niet serieus traint maar doet er lollerig over. Idee om eerst je instelling te veranderen? Instelling is het halve werk.
          Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Originally posted by DER EINZELGANGER View Post
            je weet zelf dat je niet serieus traint maar doet er lollerig over. Idee om eerst je instelling te veranderen? Instelling is het halve werk.

ik train best wel seriues maar niet op een hoog nivo en eerst wil ik overtollige vet verbranden en dan pas me inschrijven op een sportschool zodat ik dan spieren kan gaan opbouwen

Comment

Ik zet de computer aan terwijl ik aan het studeren ben. Ik vind het geweldig maar mijn cijfers zeggen dat dat niet werkt.

Comment

Gemiddelde nederlander instelling.. Veel afvallen maar er niks voor doen!
                Im not fat!! - Im big boned!!

Comment

en van ons verwachten dat we ze alsnog alles voorkouwen en ze het liefst de massa op een dienblaadje aanreiken
                  22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                    en van ons verwachten dat we ze alsnog alles voorkouwen en ze het liefst de massa op een dienblaadje aanreiken
                    Idd!
                    Im not fat!! - Im big boned!!

Comment

ik train best wel seriues maar niet op een hoog nivo en eerst wil ik overtollige vet verbranden en dan pas me inschrijven op een sportschool zodat ik dan spieren kan gaan opbouwen
                      dus als jij thuis traint op een niet hoog niveau met de tv aan noem je dat serieus? Als je overtollige vet kwijt wil kan je je beter gelijk inschrijven op de sportschool om verschillende redenen: om vet te verbranden is sportschool zoiezo beter omdat je daar meerdere mogelijkheden hebt als thuis en waarschijnlijk als ik zie wat jij 'serieus' noemt ga je op die manier nooit niet veel vet verbranden denk ik.

Maar ik wens je veel succes maar nogmaals ik denk dat het in dit geval wel beter is om gelijk naar een sportschool te gaan
                      Owner of the Iron Playground.

Comment

Ik gok dat generalx zo wel met advies komt, beter kun je niet krijgen.
                        Denk ik zeker, iets in de trant van, zoek zelf eens op het forum lui varken
                        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                        Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                          Denk ik zeker, iets in de trant van, zoek zelf eens op het forum lui varken
                          Ben ontmaskerd geloof ik.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                            Ben ontmaskerd geloof ik.
                            als je me je inloggegevens even op de PM zet doe ik voortaan deze berichten wel
                            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                            Go heavy or go home!

Comment

Wat een wijze uitspraak als je er nou zelf ook aan houd zou het geweldig zijn

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X