Wat vinden jullie hiervan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat vinden jullie hiervan

Ik wil volgende week beginnen met mijn nieuwe schema. Mijn dagelijkse behoefte is 2800. Ik ben 28 en weeg 85 kg, 15% vetpercenatge Mijn doel cutten en buikspieren duidelijk te zien zijn. Ik doe krachttraining en doe 2x p/wk 1,5 uur cardio (fietsen, trappen en lopen) en 3x p/wk krachttraing. Ik wil een gewicht van 80 kg en een vetpercentage van zeker 8%.

Wet vindne ullei dan van mijn schema en wat zou ik dan op die niet traininigsdagen meer bijvoegen?

Graag jullie reactie zodat ik z.s.m kan beginnen.
    Attached Files

Ok...

1. 1,5uur cardio heeft weinig nut. Kun je beter vervangen met een 20-30min HIIT sessie. Daarna misschien nog 20-30mins duur cardio, maar zou ik niet doen.

2. Als je behoefte 2800kcal is moet je geen 1600-1700kcal geen eten. 2300kcal is voldoende en niet lager.

3. Ik vermoed dat je schema niet werkt. Je eerste 2 maaltijden zijn nog niet eens 200kcal en je avondmaal waar veel vermeld staat idem. Ook slaat 160gr ew/kh per dag nergens op. Dus vermoedelijk kloppen die berekeningen niet. En er staat te veel onzin als tomaat/sla/komkommer in. Das vocht met wat mineralen. Dat is geen voeding, maar dressing. Broccoli mag dan wel wat meer zijn.

4. Ik zou bij het ontbijt wat snelle koolhydraten zoals een stuk fruit doen. Liefst rozijnen ivm vezels. En rest van de dag snelle suikers/koolhydraten vermijden. Behalve na het sporten natuurlijk.

Comment

Verkeerde schema

Is een verkeerde schema. Dit is de goeie!!!
      Attached Files

Comment

Alleen met suikers bij het ontbijt ben ik het niet eens, maar verder weer een toppost erbij Falstyr.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

wel een goeie schema of niet?

Comment

Verdeling is wel redelijk. Alleen de 20:00 maaltijd is erg groot. Is het mogelijk om die rijst te verdelen en de broodjes bij andere maaltijden weg te laten? Je zit iets te hoog in kh's, maar vetten zijn veel te laag (50-60gr minimaal). Wat meer eiwitten...250-260gr totaal kan geen kwaad.

Wat walnoten en ongezouten cashews etc kunnen geen kwaad

Ontbijt ziet er goed uit. Ga je het met water mengen? Dan is brinta ranzig. Havermout(vlokken) vind ik persoonlijk beter te doen dan. Rozijnen mag ook wel naar 20gr opgeschroeft worden voor de vezels. Zakje van 200gr kost geen drol dus ga er voor :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X