amino X-plode met gatorade

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• amino X-plode met gatorade

vraagje....is amino-xplode van mr double you in een combi met gatorade een goeie combi na een zware krachttraining?
    zit aan de herbalife heb hierdoor super veel energie en kracht opgebouwd,17kg verloren,maar wil nu in rap tempo droger worden.
    Ik train 6 dagen,iedere morgen een spiergroep,en savonds 45 cardio.
    maandag/woensdag/vrijdag doe ik daar Xtreem buikspieren bij(Xtreem buikspieren is,doorgaan untill you drop,in 6 verschillene oefeningen)
    ik train dus 12xper week 1.uur en 45 minuten per dag.
    Eet veel garnalen/kip gegrild,groenten en fruit.

thanks vd reacties alvast.

kan een goede combo na de training zijn.. ik neem zelf liever een banaantje zodat je insuline spiegel stijgt en dan gewoon lekker maaltijdje kip met rijst naar binne bunker.

welkom...

Comment

Banaantje is voor mij niet weggelegd,was het maar zo,maar dan heb ik meteen een veranderde stoelgang.Zou heel graag nog een kilo of 6 a 7 kwijt raken,maar dan met behoud van spieren,het grootste probleem kwam gisteren eigenlijk om de hoek kijken,toen rook ik heel duidelijk een amoniac lucht bij mezelf,tijdens en nog meer nà het sporten,hèèl vervelend natuurlijk,want ze zeggen dan dat je je spieren/eiwitten aan het verbranden ben.

Comment

Originally posted by bodyguard44 View Post
        vraagje....is amino-xplode van mr double you in een combi met gatorade een goeie combi na een zware krachttraining?
        zit aan de herbalife heb hierdoor super veel energie en kracht opgebouwd,17kg verloren,maar wil nu in rap tempo droger worden.
        Ik train 6 dagen,iedere morgen een spiergroep,en savonds 45 cardio.
        maandag/woensdag/vrijdag doe ik daar Xtreem buikspieren bij(Xtreem buikspieren is,doorgaan untill you drop,in 6 verschillene oefeningen)
        ik train dus 12xper week 1.uur en 45 minuten per dag.
        Eet veel garnalen/kip gegrild,groenten en fruit.

thanks vd reacties alvast.
        Hey zoiezo zou je aanraden om meer in je voeding te verdiepen als je droger wilt worden.. Als ik het zo lees van jou.. je weet veel garnalne/kip fruit etc dan heb je nog een hoop te leren over voeding

wil je droger worden dan is de juiste voeding noodzakelijk

Verder over op je extreem buikspieren => doorgaan untill you drop. Dan train je naar mijn mening echt verkeerd. Het is niet de bedoeling om met buikspieren zoveeeeeeeeeeeeel mogelijk reps te doen tot je niet meer kan
        probeer ze gecontreed uittevoeren na 12 reps moet je ze goed aanbranden niet na 60 reps bijv

Comment

Na de training neem ik idd een amino X plode van MDY icm snelle suikers. Ik persoonlijk vind dat ik er erg snel door herstel!
          Geniet, en drink met maten!

Comment

ga wel gewoon een goeie shake ernaast gebruiken.
            denk dat ik dan al een stuk verder kom
            thanks luitjes

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X