Manboobs...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Manboobs...

Oke hier komt dus de vraag waar ik zo lang mee in men hoofd zat en tegen niemand anders durf uit te leggen aan hier, men lichaam is vrij goed gebouwd, met spieren zit ik ook goed, groeit allemaal lekker snel (Alles behalve biceps dan), Heb wel vet % van 18.3%, maar kom van 25% op een jaartje tijd dus vind dat ik goed bezig ben, zelf vind ik me niet dik meer MAAR ik heb last van blubberige manboobs voor men spieren die ik echt niet weg krijg. En dan heb ik het niet over manboobs die gewoon dik zijn van de spieren (integendeel, die vind ik stoer), maar echt van die hangende blubberige uiteinde aan de tepels.. Ze hebben me verteld dat ik het wegkrijg met borstspier oefeningen, maar het lukt niet zo. Heeft iemand hier ervaring mee ? kan ik er medicijn voor nemen of laten wegsnijden ofzo ? Ben ten einde raad..

Greetz.

kan aan je vetpercentage liggen, mocht je wat droger worden en het gaat écht niet weg kan je er aan geopereerd worden.
    Check even de special over Gyno eens
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
      kan aan je vetpercentage liggen, mocht je wat droger worden en het gaat écht niet weg kan je er aan geopereerd worden.
      Check even de special over Gyno eens
      Wel ik wil heus wel droger worden, daar werk ik aan, wil zo'n 9-10% behalen. Maar heb hier al eens wat rond gelezen over dat cutten, genoeg eiwitten binnen krijgen en koolhydraten vermijden. wil gerust wat cardio gaan doen maar heb maar schrik da ik massa ga afbreken. Wanneer kan ik dan beste cardio doen ? na de training zoals ik hier ook al gelezen heb ? en mag ik dan al een shake drinken voor ik cardio begin te doen of best erna ? Alvast bedankt en sorry voor de vragen

Comment

Originally posted by JellioS View Post
        Wel ik wil heus wel droger worden, daar werk ik aan, wil zo'n 9-10% behalen. Maar heb hier al eens wat rond gelezen over dat cutten, genoeg eiwitten binnen krijgen en koolhydraten vermijden. wil gerust wat cardio gaan doen maar heb maar schrik da ik massa ga afbreken. Wanneer kan ik dan beste cardio doen ? na de training zoals ik hier ook al gelezen heb ? en mag ik dan al een shake drinken voor ik cardio begin te doen of best erna ? Alvast bedankt en sorry voor de vragen
        een week of 6 lager dan je onderhoud eten, daarna weer 3/4 weken op onderhoud.
        Dan weer hetzelfde en zo langzaam naar het gewenste percentage toewerken.

het beste kan je even de Q en A to get ripped lezen daar staat alles in.

Cardio op een lege maag( wel een shake) is goed voor de verbranding even als tabata's en hoog intensiteit interval trainingen.

Succes en veel lezen hier
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by JellioS View Post
          Oke hier komt dus de vraag waar ik zo lang mee in men hoofd zat en tegen niemand anders durf uit te leggen aan hier, men lichaam is vrij goed gebouwd, met spieren zit ik ook goed, groeit allemaal lekker snel (Alles behalve biceps dan), Heb wel vet % van 18.3%, maar kom van 25% op een jaartje tijd dus vind dat ik goed bezig ben, zelf vind ik me niet dik meer MAAR ik heb last van blubberige manboobs voor men spieren die ik echt niet weg krijg. En dan heb ik het niet over manboobs die gewoon dik zijn van de spieren (integendeel, die vind ik stoer), maar echt van die hangende blubberige uiteinde aan de tepels.. Ze hebben me verteld dat ik het wegkrijg met borstspier oefeningen, maar het lukt niet zo. Heeft iemand hier ervaring mee ? kan ik er medicijn voor nemen of laten wegsnijden ofzo ? Ben ten einde raad..

Greetz.
          hoe oud ben je?... ben je al over de 20? heb je dit al zins de pubbertijd of?

Comment

Druk op de tepel. Als er niks hards achter zit heb je geen gyno. Dan is het gewoon vet en vocht.

Voor vet moet je gaan cutten. Voldoende Magnesium/Zink is ook belangrijk. En voor het vocht probleem zorgen dat je niet te veel kh's eet met zout er in en voldoende drinken en naar de plee gaan.

Niet miepen over spierafbraak als je gaat cutten. Zo ernstig is dat nu ook weer niet.

Comment

Met gyno heb je een soort schijf achter de tepel zitten, die kan je ook wel redelijk goed vastpakken (dat was bij mij tenminste het geval)..

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
                hoe oud ben je?... ben je al over de 20? heb je dit al zins de pubbertijd of?
                Wel voor ik begon met trainen woog ik 86kg. was toen afgezakt naar de 69 (Nooit beweging gehad ervoor en van de ene dag op de andere gestopt met fastfood) en nu na ongeveer een jaartje trainen weeg ik 78 maar men vet% is gedaald van 25% naar de 18.3. Ik word binnen 2 maand 20 jaar. en vroeger had ik het ook al wel (toen was ik een erg dikkertje).

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                  Druk op de tepel. Als er niks hards achter zit heb je geen gyno. Dan is het gewoon vet en vocht.

Voor vet moet je gaan cutten. Voldoende Magnesium/Zink is ook belangrijk. En voor het vocht probleem zorgen dat je niet te veel kh's eet met zout er in en voldoende drinken en naar de plee gaan.

Niet miepen over spierafbraak als je gaat cutten. Zo ernstig is dat nu ook weer niet.
                  Wel als ik er in nijp voel ik veel vet en vocht wel.. Wat ik wel raar vind, is als ik koud heb, ze een normale mannelijke vorm aanneme (omdat ze krimpen en hard worden naar mijn mening), maar als ik zweet of het warm heb, zwellen ze op, en is het enorm plat en hangen ze beetje naar voor de diepte in.

Comment

Originally posted by tums View Post
                    Met gyno heb je een soort schijf achter de tepel zitten, die kan je ook wel redelijk goed vastpakken (dat was bij mij tenminste het geval)..
                    Een schijf voel ik niet hoor is maar wat je bedoelt met die *schijf* ik voel er geen schijf in alleszins

Comment

Mja, gewoon iets wat je vast kan pakken. Niet vet iig.. ^^ Beetje lastig uit te leggen..

Comment

Originally posted by tums View Post
                        Mja, gewoon iets wat je vast kan pakken. Niet vet iig.. ^^ Beetje lastig uit te leggen..
                        Wel het enige dat ik kan vast pakken zijn precies zo een blokje met verschuivende bolletjes om het zo te zeggen wat ook een hoopje vet kan zijn in mijn ogen... zou het verschil niet kunnen zeggen..

Comment

Jah, dat verschil kan ik ook niet zeggen.. Ik had er een schijf inzitten die steeds groter en gevoeliger werd sinds ik trainde.. op mijn avatar wss wel te zien aan het verschil tussen links en rechts. En ik weet dat het kut is. :P

Als je het niet vertrouwd kan je altijd een huisarts raadplegen. Anders zal het idd gewoon aan je vet% liggen lijkt me. Staan verder genoeg tips over op het forum!

Comment

Decline flys is een goede oefening voor een mooiere strakkere borst. Voor de rest verder je vetpercentage naar beneden brengen en dan moet het wel in orde komen, denk ik.
                            "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Je kunt het ook gewoon accepteren en BH's gaan dragen

Nee...geintje, je moet gewoon je BF verlagen.
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X