Soja eiwit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Soja eiwit

Hallo

Beste mensen ik ben bezig met een proteine dieet programma(je weet wel) geen/weinig koolhydraten en vet.Gisteren heb ik en pot(je) Precission 90% SOYA proteine gekocht,is trouwens in de aanbieding bij de Tuinen. Back to the point. Hoeveel Gram mag ik eigenlijk per dag gebruiken?1 dosering is 20 gram kan/mag/raadzaam om dit dit 3 a 4 keer per dag (20mg)binnen te werken.? als maaltijd vervanger? Ik doe hierbij een halfuur perdag cardio thanks

Originally posted by Voila View Post
    Hallo

Beste mensen ik ben bezig met een proteine dieet programma(je weet wel) geen/weinig koolhydraten en vet.Gisteren heb ik en pot(je) Precission 90% SOYA proteine gekocht,is trouwens in de aanbieding bij de Tuinen. Back to the point. Hoeveel Gram mag ik eigenlijk per dag gebruiken?1 dosering is 20 gram kan/mag/raadzaam om dit dit 3 a 4 keer per dag (20mg)binnen te werken.? als maaltijd vervanger? Ik doe hierbij een halfuur perdag cardio thanks
    Nou, nou, zomaar, zonder je voor te stellen, anders mans topics gebruiken voor je vragen.

En alleen maar eiwitten eten en geen vet en koolhydraten, dat is een van de domste diëten, waar ik ooit van gehoord heb. Lijkt me niet echt gezond om alleen op eiwitten te teren.

Comment

Even verplaatst. Los van dat je dieet brak is, denk dat je met een dosering van 30 gram genoeg soja hebt.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
        Nou, nou, zomaar, zonder je voor te stellen, anders mans topics gebruiken voor je vragen.

En alleen maar eiwitten eten en geen vet en koolhydraten, dat is een van de domste diëten, waar ik ooit van gehoord heb. Lijkt me niet echt gezond om alleen op eiwitten te teren.

Daar ben ik weer ,
        Ik bedoelde weinig koolhydraten en vetten invergelijking met de eiwitten die ik binnen krijg,En 80 gram proteine poeder perdag?(is wat ik bijelkaar shake)of dat normaal is voor een madam van 27 die weinig verstand heeft over dit alles?,ik eet hierbij gewoon om de 2 uur voornamelijk, groente/brinta/Vis etc.Thanks

Comment

80 Gram proteïnepoeder per dag is fors. Twee normale shakes leveren zo'n zestig gram, en dat is al best redelijk wat, en daar ga jij met 33% boven zitten. Ik denk dat een shake genoeg is, en mocht je het anders echt niet halen een tweede kan, maar dat 60gr prot. poeder wel de limiet is. Of je moet weer andere proteïnepoeders pakken (andere eiwitbron).
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            80 Gram proteïnepoeder per dag is fors. Twee normale shakes leveren zo'n zestig gram, en dat is al best redelijk wat, en daar ga jij met 33% boven zitten. Ik denk dat een shake genoeg is, en mocht je het anders echt niet halen een tweede kan, maar dat 60gr prot. poeder wel de limiet is. Of je moet weer andere proteïnepoeders pakken (andere eiwitbron).
            Ok want 1 dosering, dus voor mij 1 shake is 20 gram Prot.poeder(merk:Precision 90%soya protein),en dat bestaat uit:
            Energy 332kj/78kcal
            Protein 17.3g
            koolhydraten 0.28g
            suikers 0.6 g
            vet 0.16g

1xochtend
            1xmiddag
            1xavond
            en tussen door om de twee uur eet ik wat o.a groente,kwark,vis,kip,zilvervliesrijst etc.varierent(kaloriearm.)
            ik neem ook een multivitamine dagalijks.
            Of het gezond is weet ik niet(als beginner) maar ziet er voor mij goed uit...:S
            Daarom julie commentaar gevraagd thanks....

Comment

Alles wat als dieet geadverteerd word is bagger. Maar zolang je aan 2.5gr per 1kg lichaams gewicht zit, 60gr onverzadigd vet per dag en dan nog 35-100gr koolhydraten op een dag zit je wel goed genoeg.

En dan moet je kijken hoeveel kcal dat allemaal in beslag neemt en hoeveel je qua kcal budget nog vrij hebt om te besteden. Dan kun je zo uitrekenen hoeveel soya je kan nemen per keer.

Comment

Himmm....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X