Afvallen dmv Keto

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Afvallen dmv Keto

Hallo,

Ik heb het een en ander gelezen over het Keto-dieet en wil hier graag mee beginnen. Ik ben een man van 28 en weeg 122 kilo met een vetpercentage van 32%. Ik ben 1m89 lang en heb wel een brede bouw. Ik Fitness al vanaf mijn 17e recreatief en heb een redelijke basis. Daarnaast ben ik keeper in een voetbal team en doe 2 keer in de week krav maga. Ik zit al enige tijd te dubben over welke aanpak voor mij het beste zal werken. Ik ben iemand die niet van de lange en superstrenge dieeten houd. Dus daarom is mijn interesse gewekt door het keto dieet.

Ik weet eigenlijk niet meer wat het is om slank te zijn. Ik ben vanaf mijn 12e flink gegroeid en eigenlijk altijd wel te zwaar gebleven. Ik zit nu echter op een punt dat ik zoiets heb van ik wil weer weten hoe het is om slanker en strakker te zijn. Mijn doel is om toch richting de 95 kilo te gaan. En eindelijk eens korte metten te maken met mijn lelijke borst en buik.

Op dit moment let ik wel op mijn voeding maar eet eerder te weinig dan te veel. Ook is het voor mij redelijk moeilijk om een ingewikkeld dieet te volgen omdat ik door mijn werk een heel onregelmatig leven leid.

Mijn vraag is ook of iemand een basis opzet heeft van een keto schema. Ik kan hem zelf dan aanpassen aan mijn eigen behoeftenwaardes. Ik heb al rondgekeken en gezocht maar kon niet echt iets vinden.

Alvast bedankt

Als je niet van strenge dieten houdt en onregelmatig werkt,dan lijkt mij dat Keto niet het aller verstandigste is...Misschien dan je in het logje in één van de trainingslogjes kan kijken,geloof dat iemand het hier eel nauwkeurig had bijgehouden .

Comment

Qua striktheid en precisie is Keto 1 van de ergste. Je moet van alles berekenen per /Mmol en in name van koolhydraten goed timen etc.

Comment

Mits je gewoon discipline hebt om eten mee te nemen is keto perfect, je komt al een heel eind als je op je werk wat eieren kaas en wat groentes in een bakkie pleurt. In het weekend "cheat" je gewoon als carb up en that's it.

Je kunt alleen nooit echt ergens gaan eten want dan is auto-fail in princiepe

En met 32% geloof ik niet echt dat je eerder teweinig dan teveel eet, no offence
        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Die 32% is alweer een tijdje geleden maar denk dat er niet heel veel in is veranderd. Ben een paar maand geleden bij een dietist geweest en aan de hand van mijn dagelijkse voeding is er gezegd dat het eerder te weinig is dan te veel.

's ochtends 2 boterhammen met kaas, tussen de middag ook. en 's avonds gewoon warm eten. Tussendoor neem ik weleens een stukje ontbijtkoek of een stukje fruit.

Met een schema bedoelde ik eigenlijk een voorbeeldschema qua voeding.

Comment

We maken geen schema's, we geven alleen adviezen op schema's.
            Als je echt 32% bent zou ik gewoon de link in me onderschrift lezen en dat voorlopig gebruiken

Comment

Keto is een leuke manier van eten. Alleen is het wat lastig na een tijdje, spreek uit ervaring.
              The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X