raar?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• raar?

ik ben in deze twee weken zo,n 3 kilo afgevallen hoe kan dit. doe 3x keer split en 3x cardio. waarom val ik zo snel af. ik merk niet aan de kttraining dat ik mijn spieren verbrand. til nog wel het zelfde en zelfs meer. maar mijn voedingsschema klopt ook, zit rond zo 2400 kcal. heb ik met de voedingsbehoefte uigerekend. eiwitten zit ik zo rond de 250 en koolydraten 150. vetten 60.

weet iemand hier een verklaring voor. gozer bij gym zei tegen mij . hij is 6 kilo in 2 mAANDEN afgvallen en hij vindt snel ? hij zegt oook nog dat je plaats van 1 uur 2 uur beter kan gaan cardio ?

Wat is je doel? Met 2400 kcal zit je waarschijnlijk wel onder onderhoud dus waarschijnlijk cutten. 3kg afvallen op 2 weken is niet zo bijzonder veel hoor, een deel daarvan is misschien nog vocht, spier.
    Als je doel bulken is ja dan ben je helemaal verkeerd bezig, zit je veel te laag met kcal.
    @ ketIF

Comment

Originally posted by Brambo19 View Post
      Wat is je doel? Met 2400 kcal zit je waarschijnlijk wel onder onderhoud dus waarschijnlijk cutten. 3kg afvallen op 2 weken is niet zo bijzonder veel hoor, een deel daarvan is misschien nog vocht, spier.
      Als je doel bulken is ja dan ben je helemaal verkeerd bezig, zit je veel te laag met kcal.

ben aan het cutten

Comment

Ik kom 3kg aan per dag in vergelijking met s'avonds bijna dus hoe is dit raar ?

Meetmoment zal gewoon kut zijn, zoals altijd bij deze topics
        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by saliman1 View Post
          ik ben in deze twee weken zo,n 3 kilo afgevallen hoe kan dit. doe 3x keer split en 3x cardio. waarom val ik zo snel af. ik merk niet aan de kttraining dat ik mijn spieren verbrand. til nog wel het zelfde en zelfs meer. maar mijn voedingsschema klopt ook, zit rond zo 2400 kcal. heb ik met de voedingsbehoefte uigerekend. eiwitten zit ik zo rond de 250 en koolydraten 150. vetten 60.

weet iemand hier een verklaring voor. gozer bij gym zei tegen mij . hij is 6 kilo in 2 mAANDEN afgvallen en hij vindt snel ? hij zegt oook nog dat je plaats van 1 uur 2 uur beter kan gaan cardio ?

Daarbij is en blijft een voedingschema een richtlijn. Persoon A kan anders daarop reageren als persoon B.

Betreft de cardio zou ik dat niet doen. Dan zou ik eerder HIIT gaan toepassen. Scheelt je aardig wat tijd. Enne check je spelling succes!
          Start: 123 kg Nu: 95,6kg (13,2% vet)

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
            Ik kom 3kg aan per dag in vergelijking met s'avonds bijna dus hoe is dit raar ?

Meetmoment zal gewoon kut zijn, zoals altijd bij deze topics

altijd zelfde meetmoment

Comment

Vocht. En zes kg afvallen op twee maanden stelt geen barst voor (tenzij je al een ernstig laag vp hebt).

En twee uur cardio'en is van de zotten.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                Vocht. En zes kg afvallen op twee maanden stelt geen barst voor (tenzij je al een ernstig laag vp hebt).

En twee uur cardio'en is van de zotten.

En twee uur cardio'en is van de zotten. ?

Comment

Originally posted by saliman1 View Post
                  En twee uur cardio'en is van de zotten. ?
                  Duhhh
                  The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

daarmee bedoelt hij dat 2 uur cardio negatieve neveneffecten heeft,
                    en dat als je een bepaalde cardio workout 2 uur volhoudt dat je dan niet echt hard traint.

en dat een intensieve cardio workout van kotere duur beter zou zijn.
                    zoals een kwartiertje HIIT, of een tabata training. omdat je hierbij minder/geen negatieve neveneffecten ondervindt.
                    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Alles over krachttraining, voeding en afvallen! deze gozer vertelde dat mij !

Comment

En die vent is een dwaas. Ter illustratie verwijs ik je naar een willekeurig artikel van zijn hand.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                          En die vent is een dwaas. Ter illustratie verwijs ik je naar een willekeurig artikel van zijn hand.
                          Onthoudt goed kerel.....als je 3 of 4 maaltijden per dag neemt zal je nooit een gespiert lichaam krijgen
                          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Discussie. Verzoek overigens wel vriendelijk je erbuiten te houden tenzij je echt wat hebt toe te voegen. Probeer deze gozer wat te leren, en zinloos gehak/napraten eromheen helpt daar niet bij.

sigpic

Comment

Lol Atta. Veel plezier. Vind zijn beredenait ook behoorlijk simpel. Niet rekening houden met het feit dat als je minder maaltijden neemt je die maaltijden wel moet vergroten om alsnog aan je nodige voedingsstoffen te komen. Tot nu toe werken 3-4 maaltijden in het eetwindow van IF een stuk beter met afvallen en zie dagelijks vooruitgang. En me kracht blijft nog steeds toe nemen getuige de PR's die er gezet werden laatste 2 weken.

Maar goed achterhaalde informatie is nederland groot in geworden op sport gebied

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X