Buikomtrek en Buikspieren/

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Buikomtrek en Buikspieren/

Ik heb een tijdje geprobeerd aande hand van mijn buikomtrek mn vetpercentage te meten, maar nu train ik ook regelmatige mijn buikspieren en die groeien werkelijk als kool ( voor mijn gevoel dan ) maar mijn centimeters worden niet echt minder , maar kan wel in de speigel goed zien dat er wat gebeurt is!!,

Dus is dat in mijn geval ook niet zo"n goeie meetlat voor mij denk ik ?

Of zit ik echt een beetje in de bonen ?

Gr

inmiddels na 3 maanden van 129 naar 120 Kg( en buidend meer spiermassa )

Omvang zal ook niet veel minderen door buik te trainen.. Van 129 naar 120? Respect hoor...

Comment

het had misschien iets sneller gekund, maar heb in het verleden teveel crashdieeten gedaan, word er dan niet beter op !!, kom oorspronkelijk vanaf de 165 KG. nu ongeveer 0.5/0.7 Kg per week! iets langzamer, maar iets pernamenter hoop ik!!,

GR

Comment

wow superprestatie ! goed volhouden ! wat is je streven en wat doe je allemaal om af te vallen
        44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
        ....

Comment

Je buikomtrek word ook toch niet minder als je buikspieren groeien en groter worden?

Comment

Originally posted by DeRakker View Post
            Je buikomtrek word ook toch niet minder als je buikspieren groeien en groter worden?
            dat ligt eraan hoeveel vet eromheen zit wat verbrand wordt, maar bij groei kan je verwachten dat het niet minder wordt nee
            Groeten

Comment

Ik wil eigenlijk richting de 100 a 105 Kg met een vetpercentage van 16 a 17 % mischien iets meer KG met meer spiermassa , maar dan is het de vraag hoeveel ik aan spiermassa kan winnen ? Had toen ik begon een buik omtrek van 125 cm, nu 3 maanden later 127 cm , maar mn borstomvang is ongveer van 124 cm naar 130 cm ( en nee dat is echt geen vet!!)

Ik wil eigenlijk nu ook een beetje armen die daarbij horen.

Comment

Je komt van 165kg af? Krijg nog meer respect voor je, dan ik al had..

Comment

O heb net mijn borst en buik omvang gemeten Buik was 128 en borst 133 , zomaar even voor de stats.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X