hydroxycut

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hoi ludo,

ik had niet zoon moeite met het lezen van je tekst,
    maar ik denk dat het heel belangrijk is om ZELF een voedingsschema te leren maken. Zo leer je wat over voeding, kcal, vetten, eiwitten etc. Als wij een schema voor je maken, weet je nog stees niet veel.

wat ik je wil meegeven is het volgende:
    bereken je caloriebehoefte aan de hand van je lichaamsgewicht, en je dagelijkse activiteit. Ik gok dat dit in jouw geval zoon 2500 is.

Om af te vallen ga je rond de 2000 kcal per dag eten, en 3x per week een fullbody krachttraining doen.

je voedingsschema mag dus maximaal 2000 kcal bevatten.
    1g eiwit = 4 kcal
    1g koolhydraat =4 kcal
    1g vet = 9 kcal

maak zelf een opzet van hoe jij denkt dat het goed is, en zorg dat je een totaal van 2000 kcal hebt.

noteer bijvoorbeeld zo je ontbijt:

ontbijt:
    200 ml melk (7g eiwit, 10g koolhydraten, 3g vet)
    4 sneetjes brood, 140g: (12g eiwit, 50g koolhydraten, g vet)
    etc etc etc etc

maak zo voor elke maaltijd een lijstje van wat je gaat eten
    hoeveel je ervan gaat eten, hoeveel eiwit/vet/koolhydraten dit is, en hoeveel kcal dit is.

zorg dat je in totaal dus zoon 2000 kcal besteed aan allemaal eten.
    post het hier, en dan zijn ze hier echt niet te beroerd om je verder op weg te helpen. Waar mensen echter geen zin in hebben, is anderen het werk uit handen namen, en een uur werk doen voor niets. Je moet er zelf ook voor werken.

Neem van mij aan, iemand die door dit forum 15 kilo vet kwijt is geraakt, dat ze hier verstand van zaken hebben, en dat je aan het juiste adres bent als je resultaat wil. maar je moet er wel wat voor doen.

succes
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

zelf een schema maken aan de hand van de sticky is vrij eenvoudig, kost alleen tijd en leeswerk.
      Wij gaan hier geen kant en klaar schema's geven.

Afvallen begint bij voeding icm krachtraining, zelf een schame maken geeft inzicht in hoe en waarom.

Reden dat jouw tekst moeilijk te begrijpen is komt omdat 85% hier NL is en jij belgisch zo te zien. Maakt niet uit maar is voor ons lastig te begrijpen.

Succes met je schema.
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
        Hoi ludo,

ik had niet zoon moeite met het lezen van je tekst,
        maar ik denk dat het heel belangrijk is om ZELF een voedingsschema te leren maken. Zo leer je wat over voeding, kcal, vetten, eiwitten etc. Als wij een schema voor je maken, weet je nog stees niet veel.

wat ik je wil meegeven is het volgende:
        bereken je caloriebehoefte aan de hand van je lichaamsgewicht, en je dagelijkse activiteit. Ik gok dat dit in jouw geval zoon 2500 is.

Om af te vallen ga je rond de 2000 kcal per dag eten, en 3x per week een fullbody krachttraining doen.

je voedingsschema mag dus maximaal 2000 kcal bevatten.
        1g eiwit = 4 kcal
        1g koolhydraat =4 kcal
        1g vet = 9 kcal

maak zelf een opzet van hoe jij denkt dat het goed is, en zorg dat je een totaal van 2000 kcal hebt.

noteer bijvoorbeeld zo je ontbijt:

ontbijt:
        200 ml melk (7g eiwit, 10g koolhydraten, 3g vet)
        4 sneetjes brood, 140g: (12g eiwit, 50g koolhydraten, g vet)
        etc etc etc etc

maak zo voor elke maaltijd een lijstje van wat je gaat eten
        hoeveel je ervan gaat eten, hoeveel eiwit/vet/koolhydraten dit is, en hoeveel kcal dit is.

zorg dat je in totaal dus zoon 2000 kcal besteed aan allemaal eten.
        post het hier, en dan zijn ze hier echt niet te beroerd om je verder op weg te helpen. Waar mensen echter geen zin in hebben, is anderen het werk uit handen namen, en een uur werk doen voor niets. Je moet er zelf ook voor werken.

Neem van mij aan, iemand die door dit forum 15 kilo vet kwijt is geraakt, dat ze hier verstand van zaken hebben, en dat je aan het juiste adres bent als je resultaat wil. maar je moet er wel wat voor doen.

succes
        bedankt maar de reden waarvoor ik het eerst aan jullie vroeg is de volgende, ik heb hier geen ervaring in dit soort zaken. maar ik ben zeker niet te beroerd om het zelf te proberen hoor. dus als mijn schema af is dan mag ik het eens posten en dan controleren jullie het op fouten
        dat lijkt me fair
        bedankt jongens

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
          zelf een schema maken aan de hand van de sticky is vrij eenvoudig, kost alleen tijd en leeswerk.
          Wij gaan hier geen kant en klaar schema's geven.

Afvallen begint bij voeding icm krachtraining, zelf een schame maken geeft inzicht in hoe en waarom.

Reden dat jouw tekst moeilijk te begrijpen is komt omdat 85% hier NL is en jij belgisch zo te zien. Maakt niet uit maar is voor ons lastig te begrijpen.

Succes met je schema.
          bedankt en ik zal er rekening met houden

Comment

Originally posted by ludo View Post
            bedankt maar de reden waarvoor ik het eerst aan jullie vroeg is de volgende, ik heb hier geen ervaring in dit soort zaken. maar ik ben zeker niet te beroerd om het zelf te proberen hoor. dus als mijn schema af is dan mag ik het eens posten en dan controleren jullie het op fouten
            dat lijkt me fair
            bedankt jongens
            Dat is ook de normale gang van zaken hier Ludo, dus je zegt het precies goed. Dàt is fair.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Give a man a fish and he can eat a day.

Teach him how to fish and he'll eat forever.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                Give a man a fish and he can eat a day.

Teach him how to fish and he'll eat forever.
                Tenzij de vis op is .
                Go heavy or go home!

Comment

dan leer je hem jagen op wildlife

Comment

200 euro voor een voedingsschema te laten maken?? WTF, sporen ze niet helemaal of wat?
                    Owner of the Iron Playground.

Comment

Give a man a fish and he can eat a day, teach him how to fish and you will ruin a wonderful business opportunity. Volgens marx althans, de enige reden waarom een voedingsschema zo duur kan zijn, is dat mensen het ervoor over hebben. Misschien is het onwetendheid, luiheid of heeft de doelgroep hoge zoekkosten. Maar waarschijnlijk geeft het sommige mensen een gevoel van veiligheid als ze een schema laten maken door een bedrijf, immers; "zij hebben er meer verstand van dan ik".

Comment

Originally posted by Simon87 View Post
                        Maar waarschijnlijk geeft het sommige mensen een gevoel van veiligheid als ze een schema laten maken door een bedrijf, immers; "zij hebben er meer verstand van dan ik".
                        Er is niemand die jouw lichaam zo goed kent als jijzelf.
                        Kost alleen tijd om uit te vinden hoe het werkt
                        Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X