Alleen 4 punts huidplooimeting doen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Alleen 4 punts huidplooimeting doen

Hoi,

Ik heb een (niet elektronische) huidplooimeter tang.

Is het mogelijk om hiermee, zonder hulp van andere mensen, nauwkeurig je BF mee te meten?

Groetjes.

Lijkt me vrij lastig, daar je ook op je rug/shouderblad moet meten.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

het kan wel als je goed in de spiegel kan kijken zie je je schouderbladen, precies daaronder moet je hem dan vast zetten ( wel vasthouden ) en kijken wat er in de spiegel staat. maar het is natuurlijk wel betrouwbaarder als je het laat doen.

p.s zou wel het gemiddelde van 3 a 4 metingen dan pakken als je het zelf doet.

Comment

Mij lukt het echt niet om die klem op de goede plek op mijn rug te krijgen.
        Laat staan daarna ook nog in de spiegel kijken om de af te lezen wat erop staat.
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Lijkt mij moeilijk maar niets is onmogelijk.
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Of is er een ander soort meting wat ik alleen kan doen?

Bedankt voor de tips!

Comment

Denk dat huidplooimeting de meest accurate meting is, elektronische toestellen zijn bijlange niet zo betrouwbaar.

Comment

Originally posted by Mindgamer View Post
                Of is er een ander soort meting wat ik alleen kan doen?

Bedankt voor de tips!
                Waarom moet het Persé alleen?
                je kan toch iemand vragen om je ef 2 minuutjes te helpen ofnie?
                The Sky Ain't The Limit

Comment

Probleem is dat die persoon je élke keer moet meten omdat het dan het nauwkeurigst is.
                  Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                  Go heavy or go home!

Comment

Precies, en ik vind het nogal vervelend om dit door andere mensen te laten doen.

Comment

En je moet iemand hebben die kan meten. Het is niet dat je het uit de doos pakt en meteen weet hoe het moet. Gaat tijd over heen om het fatsoenlijk te doen.

Comment

Dus gewoon zelf meten met een spiegel en dit dan 3x doen om de uitkomsten met elkaar te vergelijken?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X