Snel vet en vocht verliezen plz help

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Snel vet en vocht verliezen plz help

goeie dag allemaal

Ik heb een vraag ik wil graag het liefst in 2 weken tijd zon 3 a 5 kilo afvallen en het mag ook vocht zijn zeg gewoon ff hoe ik doe nu cardio iedere dag voor zo'n half a een uur lang en verbrand al 500 a 1000 calorieen plz geef me ff nog mee tips dankje wel allemaal

Misschien even voorstellen....?
    lees de sticky's! en regels.
    suc6.
    Mind is everything.

Comment

Originally posted by resike View Post
      Misschien even voorstellen....?
      lees de sticky's! en regels.
      suc6.
      Is goed man ik ga ff lezen als ik iets vind hou ik mn bek

Comment

Vind het nogal een vaag verzoek. Moet je af vallen om aan een weging voor een vecht match te voldoen ofzo? Anders slaat je verzoek nergens op.

Comment

Ik denk dat hij verliefd is geworden.

Comment

3 tot 5 kilo in 2 weken? zeker niet in vet!

1 gram vet is 9 calorieën. 5 kilo is dus 45000 calorieën. Ik zou het echt bijzonder vinden.

Misschien zijn de wonderen de wereld nog niet uit maar dit is wel erg veel voor die 2 weken. je zegt dat je 500 tot 1000 calorieën verbrand per half uur cardio, wat ik ook al erg veel vind.

45000/1000 is altijd nog 45 dagen die je nodig hebt om 5 kilo vet te verbranden er vanuit gaan dat je elke dag zou gaan wat ik me niet kan voorstellen.

doe het gewoon wat rustiger aan dan zal het langer termijn effect ook blijvender zijn.

maar goed wil je toch, dan kan je altijd nog wat laten wegzuigen.

mag ik trouwens vragen waarom je dit wilt in 2 weken?

oja, vocht verliezen kan je ook stimuleren door zout weg te laten.

Comment

Even gejat van DBB:

Lijst van vochtafdrijvend voedsel
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

Ten eersten zijn die kcal van vet 9, eiwit 4 enzo al oude waardes, iets van 100 jaar oud ofzo. Niet ieder lichaam gaat hetzelfde met deze stoffen om. Het kan zo zijn, dat de ene maar 7 a 8 kcal eruit haalt en de andere 9 (heb het ergens gelezen, moet maar eens gaan zoeken of ik het nog kan vinden)

Ten tweede bevat een kilo lichaamsvet geen 9000 kcal, maar tegen de 7000 kcal (wat dus ook kan afwijken).

Mensen doen tegenwoordig zo, alsof alle lichamen gelijk zijn en ook precies hetzelfde met bepaalde stoffen omgaan, maar dat is zeker niet zo.

Originally posted by The Phoenix View Post
                3 tot 5 kilo in 2 weken? zeker niet in vet!

1 gram vet is 9 calorieën. 5 kilo is dus 45000 calorieën. Ik zou het echt bijzonder vinden.

Misschien zijn de wonderen de wereld nog niet uit maar dit is wel erg veel voor die 2 weken. je zegt dat je 500 tot 1000 calorieën verbrand per half uur cardio, wat ik ook al erg veel vind.

45000/1000 is altijd nog 45 dagen die je nodig hebt om 5 kilo vet te verbranden er vanuit gaan dat je elke dag zou gaan wat ik me niet kan voorstellen.

doe het gewoon wat rustiger aan dan zal het langer termijn effect ook blijvender zijn.

maar goed wil je toch, dan kan je altijd nog wat laten wegzuigen.

mag ik trouwens vragen waarom je dit wilt in 2 weken?

oja, vocht verliezen kan je ook stimuleren door zout weg te laten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X