Straker worden hoe doen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Straker worden hoe doen?

Beste vrienden ,

Ik heb sinds 2 jaar geleden ongeveer 33kg afgevallen en ik ben nu al ruim 4 maand intensief aan het fitnessen maar ik vind mezelf niet "strak" genoeg en ik wil ook sneller spiermassa bijkomen nou zie je vaak van die mensen "shakes" drinken maar wordt je daar niet "dik" van ? want ik wil strakker worden en hoe word je precies strakker op buik/borst? Mijn 2 basisvragen zijn... hoe word je straker en word je "vet" van shakes? Ik doet altijd full body work out gecombineerd met cardio

Greetz Domé

hoe je strakker word zou ik niet weten... weinig ervaring mee.

Van weightgainer kun je vet worden... en van slechte whey is er ook een kans dat je wat vet bij krijgt omdat het wat moeilijker te verteren is...

Whey isolaat moetje hebben als shake als het je puur om de proteines gaat, >licht verteerbaar< en zuivere kwaliteit.

Comment

Minder strak zal wel komen omdat je vetpercentage vrij hoog is.

Heb je de zomersticky eens doorgekeken?
      Daarin staat heel fijn uitgelegt hoe je je vetpercentage omlaag kan brengen.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Je vel heeft ook tijd nodig om bij te trekken. Je lichaam moet het nog verwerken dat jij 33kg bent afgevallen, want dat is heel veel. Echt knap!

Shakes zijn voor de eiwitten. Zie het als aanvulling, voor als de rest van je voeding in orde is. Je voeding goed hebben is een stuk belangrijker en effectiever.

En strakker.. Zet jij spiermassa aan, dan zit je strakker in je vel. Maar spiermassa winnen betekent dat je een cal overschot moet hebben (ipv tekort zoals bij afvallen). Alleen als je net begint met fitnessen, dan kan je vet verbranden en spiermassa aanzetten. Maar dat houd snel op. Dusja.. Keuzes maken.. Wil je spiermassa winnen? Wil je nog meer vet verbranden (waarbij cardio trouwens niet nodig is)? Of wil je op hetzelfde gewicht blijven, en geef jij je huid de tijd om bij te trekken en zie je daarna wel verder?

Dik wordt je van teveel. Teveel vetten, teveel koolhydraten, teveel eiwitten.. Gewoon teveel callorieen. Alleen van vetten en eiwitten heb je niet zo gek snel teveel.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X