Hoe mijn borst/buik strakker maken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe mijn borst/buik strakker maken?

Hey iedreen ik ben nu al 4 maand aan het trainen en heb 2 jaar voordien 33 kg afgevallen maar nu hangen mijn borsten nog steeds (niet dat ik overgewicht meer heb) en mijn buik ook...ik train vollenbak cardio en ook krachttraining enig idee wat ik hieraan kan doen want ik krijg er een complex van...

Voeding?
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Ik eet gezond hoor en niet te veel

Comment

Jep, voeding
        En krachttraining en geduld niet te vergeten, je huid heeft immers even tijd nodig om bij te trekken.
        @ ketIF

Comment

Gezond eten is iets anders dan goed eten!
          Wat eet je op een dag nu dan?
          Go heavy or go home!

Comment

Mijn voeding is Héél strikt : ik zal deze nu ook even linken!

S'ochtends :

200 ml melk
            4 sneden brood met weightwachters salami
            3 x amino wheigh gain 2000(aminozuren) , 2 x maxelean (vetverbrander)
            Veel water (1L)

Middag:

4 sneden brood met weigh****************chers salami
            3x amino wheigh gain 2000 (aminozuren)
            Veel water (1L)

4 uurtje:

1 potje 0% vet yoghurt
            1 granny koek
            1 stuk fruit meestal appel/sinaasappel en soms banaan

S'avonds :

Meestal 4 aardappelen
            Meestal 1 mooi stuk wit vlees en als het moet van mama een stuk rood :P
            En de nodige groenten erbij
            3x Amino wheigh 2000 (aminozuren) , 2x maxelean(vetverbrander) , 4x Kre-alkelyne Xtreme(Verbetere creatine)<=== Ik train 5 keer in de week trouwens

Avond snack :

1 stuk fruit met soms nog 1 potje 0 % yoghurt en veel water door de dag heen ook

Ik weet niet of dit een evenwichtige voeding is maar ik wil hard trainen en heb al bewezen dat ik karakter heb door van mezelf 30kg + af te vallen en ik ga nu dat wasbordje hopelijk achterna

Post aub reactie en eventuele tips enzo ! IK WIL NIET VETTER worden ... :P

Mvg Doménique !

Comment

kan je de voedingswaarden erbij zetten, + je behoefte en hoeveel kcal je wil binnen krijgen.

alvast bedankt, dan kunnen we er wat mee
              Groeten

Comment

Tijd kerel, het heeft tijd nodig.
                Bijna 2 jaar geleden ben ik zelf 26 kilo afgevallen en op dit moment heb ik nog steeds wat overtollige huid op mijn buik. Heel langzaam trekt het weg.
                Je huid heeft gewoon tijd nodig om terug te keren en weer elastisch te worden.
                Je kan een creme gebruiken om je huid te masseren. Hierdoor bevorder je de terugkeer van de elastisiteit.

Comment

Welke creme kan je aanraden beste snuf?

Comment

Originally posted by Domenique View Post
                    Welke creme kan je aanraden beste snuf?
                    Hm, das een goeie.
                    Hier in Engeland hebben ze Dove pro age, die is heel erg goed, maar weet niet of ze dat in Belgie ook verkopen.
                    Je kunt het ook in een winkel uitleggen, die begrijpen dan meteen wat je nodig hebt.

Comment

d8 ergens gelezen te hebben dat visolie ook de huid strakker maakte
                      Calisthenics / Street workout

Comment

Voeding ziet er slecht uit. Leer eerst maar eens een goed voedingsschema opzetten.
                        En neem niet zo achterlijk veel gesupplementeerde aminozuren.
                        Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Domenique View Post
                          Mijn voeding is Héél strikt : ik zal deze nu ook even linken!

S'ochtends :

200 ml melk
                          4 sneden brood met weightwachters salami
                          3 x amino wheigh gain 2000(aminozuren) , 2 x maxelean (vetverbrander) Vetverbrander is leuk als je niets meer aan je voeding kan veranderen, en het laatste zetje nodig hebt. Je kan nog veel aan je voeding veranderen, dus is het nutteloos. Een gainer is grotendeels suikers, heb je weinig aan.
                          Veel water (1L)
                          Havermout of brinta heeft veel betere voedingswaarden
                          Middag:

4 sneden brood met weigh****************chers salami Salami is heel vet vlees. Eet je het omdat je er zo dol op bent? Of omdat ze van weightwachters hebben gezegd dat het zo gezond was?
                          3x amino wheigh gain 2000 (aminozuren)
                          Veel water (1L) Water zal je vetverbranding niet omhoog gooien. Water is leuk tegen het hongergevoel, en is mooi om wat afvalstoffen kwijt te raken.

4 uurtje:

1 potje 0% vet yoghurt Vetten in producten zoals yoghurt zijn niet verkeerd. Ook vetten heb je nodig, ze hebben grote invloed op je hormoonhuishuiding
                          1 granny koek Hier zit veel suiker in, maar niets waar je iets aan hebt.
                          1 stuk fruit meestal appel/sinaasappel en soms banaan Fruit kan je beter in de ochtend of anders na je training eten

S'avonds :

Meestal 4 aardappelen
                          Meestal 1 mooi stuk wit vlees en als het moet van mama een stuk rood :P Rood is niet verkeerd, zitten veel dingen in -zoals ijzer- die je ook nodig hebt. Alleen het verschil tussen de stukken vlees onderling, is groot.
                          En de nodige groenten erbij
                          3x Amino wheigh 2000 (aminozuren) , 2x maxelean(vetverbrander) , 4x Kre-alkelyne Xtreme(Verbetere creatine) Hetzelfde commentaar als de bovenstaande sups

<=== Ik train 5 keer in de week trouwens waarom 5 keer? Omdat je het leuk vind? Want dan is het goed. Het is niet zo dat je verplicht 5 keer moet, om optimaal resultaat te boeken.

Avond snack :

1 stuk fruit met soms nog 1 potje 0 % yoghurt en veel water door de dag heen ook Suikers (die dus in fruit zitten) is echt iets wat je in de avond niet wilt eten. Een pot kwark voor het slapen gaan, een lading nootjes, dat zijn betere alternatieven

Ik weet niet of dit een evenwichtige voeding is maar ik wil hard trainen en heb al bewezen dat ik karakter heb door van mezelf 30kg + af te vallen en ik ga nu dat wasbordje hopelijk achterna

Post aub reactie en eventuele tips enzo ! IK WIL NIET VETTER worden ... :P

Mvg Doménique !
                          Zie gekleurde stukken tekst. Hoelang ben je nu bezig met afvallen? Want je lichaam zal ook een periode nodig hebben dat je weer op onderhoud eet, om te voorkomen dat je stofwisseling te ver omlaag gaat.
                          Ik mis eiwitten in je voeding, probeer iedere maaltijd iets met veel eiwitten te eten (doe bijvoorbeeld tonijn op brood, ipv salami).
                          Zolang je nog bezig bent met afvallen, kan je huid niet echt bij trekken. Dat gebeurt pas als je daarmee 'klaar' bent en op onderhoud eet. Maar visolie kan er wel bij helpen om de 'schade' te beperken.

Comment

Al een goed jaar en 4 maanden ben ik hiermee bezig en ik woon nog bij mijn ouders dus daarom kan ik mijn voeding niet altijd kiezen...

Comment

Dan wordt het tijd dat je er wat aan doet !
                              Leg het uit aan je ouders, enige maaltijd die je niet kan kiezen is het avondeten.
                              Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X