De 8 grootste dieetverpesters volgens MSN

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vind ik ook zo raar over die tussendoortjes. Als je echt wilt afvallen moet je die gewoon niet nemen klaar. Je moet gewoon geen troep eten. Doe je dat prima, maar hou je jezelf alleen mee voor de gek. Vaak zie je dan dat mensen dat zo denken te kunnen compenseren door bijv. meer sla te eten. Dat is gewoon het probleem ergens anders proberen te leggen.

En wat betreft dat ontbijt, who cares dat dat 500 cal bedraagt. Zolang je niet boven je totale behoefte komt maakt dat niks uit.
    Owner of the Iron Playground.

Comment

De grootste dieetverpester, en die staat met stip op nr 1 = de vreter zelf.. En zo zie ik het...

Comment

kan aan mij liggen maar ik vind het niet zo slecht.

even wat voorbeelden met mijn mening:

1: melk is kut. iemand die eindelijk met mij eens is
        2 advokado is niet slecht maar de schrijver heeft gelijk dat mensen teveel hiervan eten(dus teveel kcal binnen krijgen)
        3 meusli zit boordevol suiker en troep. mensen zien het als gezond maar kunnen beter havermout ect nemen.
        4 suikere vrije tussendoortjes. vind ik een twijfel punt. ik vind dat je gewoon geen tussendoortjes moet nemen en dan gewoon proteine moet eten.
        5 juice de orange bevat te veel suikers. meer dan mensen denken
        6 meusli repen zitten vol met toegevoegde suikers

Comment

Originally posted by punani View Post
          kan aan mij liggen maar ik vind het niet zo slecht.

even wat voorbeelden met mijn mening:

1: melk is kut. iemand die eindelijk met mij eens is
          2 advokado is niet slecht maar de schrijver heeft gelijk dat mensen teveel hiervan eten(dus teveel kcal binnen krijgen)
          3 meusli zit boordevol suiker en troep. mensen zien het als gezond maar kunnen beter havermout ect nemen.
          4 suikere vrije tussendoortjes. vind ik een twijfel punt. ik vind dat je gewoon geen tussendoortjes moet nemen en dan gewoon proteine moet eten.
          5 juice de orange bevat te veel suikers. meer dan mensen denken
          6 meusli repen zitten vol met toegevoegde suikers
          Heey je leeft nog

melk is niet kut alleen de scheten ervan door de lactose zijn beroerd

Comment

Of melk kut is ligt er ook maar net aan wanneer je het toepast lijkt mij. De producten die je neemt verschillen namelijk ook nogal of je aan het cutten bent of aan het bulken. Bedoel, producten als melk en kaas vind ik best kunnen in de bulk, maar bij het cutten zou ik ze zelf liever ook vermijden.

Comment

Originally posted by jordy View Post
              Of melk kut is ligt er ook maar net aan wanneer je het toepast lijkt mij. De producten die je neemt verschillen namelijk ook nogal of je aan het cutten bent of aan het bulken. Bedoel, producten als melk en kaas vind ik best kunnen in de bulk, maar bij het cutten zou ik ze zelf liever ook vermijden.
              Klopt, maar om nu te zeggen dat het een dieetverpester is...
              Mensen die dieettips zoeken op MSN hebben waarschijnlijk niet de bedoeling om hun vetpercentage onder de 10% te krijgen, en moeten zich waarschijnlijk niet al teveel zorgen maken om een beetje melk.
              @ ketIF

Comment

Ik vind het ook zeker geen dieetverpester idd. Eerder al die punten samen die je fout doet. Maar afzonderlijk niet.

Comment

Originally posted by Brambo19 View Post
                  Klopt, maar om nu te zeggen dat het een dieetverpester is...
                  Mensen die dieettips zoeken op MSN hebben waarschijnlijk niet de bedoeling om hun vetpercentage onder de 10% te krijgen, en moeten zich waarschijnlijk niet al teveel zorgen maken om een beetje melk.
                  Correct. Alleen mensen die echt gortdroog willen worden moeten Punani's advies opvolgen. En dat is simpel. Wil je droger worden dan moeten suikers uit je dieet. Ook melk- en fruitsuikers
                  Melk vervangen door water en fruit vervangen door groenten. Punt.
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

ik vind vaak het ergst nog wel dat er ook artsen zijn die hierin geloven.
                    ik heb wel eens het advies van een arts gehad om te gaan sonja bakkeren!!!
                    Terwijl er ook weer onderzoeken genoeg zijn die dit ten strengste afraden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X