afvallen rond de buik

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• afvallen rond de buik

hallo ik ben kenneth ben nieuw op het forum en voor je iets zecht over mijn speling ik wil eve mededelen ik heb dislecty
    dus hallo ik ben kenneth zoals ik al zij ik ben 14 jaar ik weeg 59 kg en ben 1,74 m groot en ik wil graag beetje afvallen rond men buik en belangrijkste op men buik dus ja hoe doe ik dit gewoon als ik tuis ben (ben al gaan fitnissen vind er niet echt veel aan en is redelijk duur) dus liefst op een makkelijke maar goede manier die je gewoon tuis kan doen je moet nu niet echt beginnen met moeilijke woorden en minstens zo veel eiwitten per dag want daar snap ik niet echt veel van zeg gewoon welke oefeningen ik het beste kan doen en zo
    dus eeeeeuuhhm alvast bedankt

Hallo en welkom Krikko... Is best te lezen hoor, geen zorgen....

Comment

je zou toch zeker de stickys moeten lezen.. plaatselijk vetverbranden kan niet.
      Bodybuilding vergt toch veel discipline en je zou eigenlijk al uit jezelf moeten beginnen met lezen.
      Verder kan ik me niet voorstellen dat je een buikje hebt met 1.74 meter en 59 kg.
      succes met lezen

Comment

Niet snoepen. Geen limonade drinken, maar water... Zal jou al n eind op weg helpen, voor je buikje... Verder kan en mag ik je niet helpen.. Sorry, misschien n ander die er meer kijk op heeft.. Ook n beetje door je leeftijd... Succes

Comment

ja ik wil ijgelijk afvallen omdat vroeger toen ikweet niet 9-10 jaar was was ik het zelfde gewicht maar veel kleiner van lengte en ben dus soms uitgescholde voor dikke en zo en nu wil ik van men buik af en ijgelijk de belangrijkste rede is ik voel me niet zo goed ik bedoel ik ben bang dat mensen me nog steets gaan uitlachen van kijk daar die dikke en zo vroeger dronk ik ook aleen maar cola nu drink ik 1 glas cola ligt per dag bij mijn avond eten de rest aleen water ik snoep ook niet zo veel meer 1 of 2 koeken op school want ik eet smorgens wel maar niet zo veel darom eet ik op school een koek ik ga vaak mountenbike met een vriend fiets elke school dag ong 18 km om op school te raken en trug tuis verder voedbal ik soms en beetje buiten tegen enzichtbaare spelers :-) (ik weet het ik ben gek) en verder doe ik niet echt veel

Comment

Originally posted by krikko View Post
            ja ik wil ijgelijk afvallen omdat vroeger toen ikweet niet 9-10 jaar was was ik het zelfde gewicht maar veel kleiner van lengte en ben dus soms uitgescholde voor dikke en zo en nu wil ik van men buik af en ijgelijk de belangrijkste rede is ik voel me niet zo goed ik bedoel ik ben bang dat mensen me nog steets gaan uitlachen van kijk daar die dikke en zo vroeger dronk ik ook aleen maar cola nu drink ik 1 glas cola ligt per dag bij mijn avond eten de rest aleen water ik snoep ook niet zo veel meer 1 of 2 koeken op school want ik eet smorgens wel maar niet zo veel darom eet ik op school een koek ik ga vaak mountenbike met een vriend fiets elke school dag ong 18 km om op school te raken en trug tuis verder voedbal ik soms en beetje buiten tegen enzichtbaare spelers :-) (ik weet het ik ben gek) en verder doe ik niet echt veel
            Doe die cola light ook maar weg, is nog teveel suiker... Maar jongen toch, jij bent geen dikkertje hoor.. Dat kan iedereen jou hier zo wel zeggen.. Jouw gewicht is niets raar , bij die lengte.. Je zit nog in de groei ook... Nee je bent niet gek, dat hebben de mensen om je heen jou toen aangedaan...Snap jou best hoor... De personen die nu tegen jou durven zeggen dat jij dik bent, KIJK die zijn gek.. Neem dat maar van mij aan....

Comment

Je bent nog in de groei en moet niet eens denken aan afvallen. Je moet gewoon goed eten en pas als je klaar bent met puberen en groeien je druk gaan maken om een buik.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X