Klopt deze afslanktip???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Klopt deze afslanktip???

Is dit waar?:

"...Je lever is hét vetverbrandende orgaan in je lichaam. Deze zet voedingsstoffen om naar energie en zorgt voor brandstof voor je lichaam.

Je kan alles correct doen, maar als je je lever niet de kans geeft om je vetten af te breken, zal het moeilijk worden om slank te worden, hoeveel moeite je ook doet. Als je denkt dat je een trage lever hebt of je wil deze zuiveren voor je van start gaat, drink dan 's morgens (op nuchtere maag) het sap van een halve citroen, vermengd met een koffielepeltje olijfolie. Doe dit gedurende 5 opeenvolgende dagen, het stimuleert je lever zodat je optimaal lichaamsvet kan verbranden..."
    You can not become LEGenDArY without Legday

Betreft m'n afwas of wanneer ik m'n ramen lap, behalve de olie dan, zeg ik ja, maar wat jij hier overgekopieerd hebt van tientallen BS sites, om het uberhaupt interressant genoeg te vinden om hier een bevestigende antwoord op te vinden is tot daar aan toe, blijkbaar heb je gewoon je tijd verspeelt met het rondneuzen op dat soort sites, terwijl er hier op bodynet voldoende over geschreven is, continu kom jij met dit soort vraagjes terwijl je hier gewoon je antwoorden kant en klaar kan lezen over hoe af te vallen, hoe bij te komen, hoe spieren te verliezen, hoe spieren te kweken.......

succes kerel
    .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
    There is no failure except in no longer trying

Comment

ik denk dat hier als antwoord weer het bewijs van IF gegeven kan worden...
      Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
        ik denk dat hier als antwoord weer het bewijs van IF gegeven kan worden...
        Kan je dat wat toelichten revius?
        En waarom zou dit niet/ of wel..werken?

Comment

Je kan alles correct doen, maar als je je lever niet de kans geeft om je vetten af te breken, zal het moeilijk worden om slank te worden, hoeveel moeite je ook doet.

Misschien is het verkeerd opgevat door mij, maar ik dacht dat zij hiermee bedoelen dat je op bepaalde tijden moet eten zodat je lever in de tussentijd dat kan afbreken.
          Groeten

Comment

Los van dat lichaamscellen totaal anders werken dan vet in bv de pan, gaat het nog niet op.
            Als je een hele vette pan hebt, en je gooit er heet water met afwasmiddel op, dan lost het vet niet op. Het vet deelt zich alleen in kleinere belletjes (soms zo klein dat het alleen een waas lijkt) waardoor het lijkt op te lossen.

Comment

Ok,.....
              Want ik neem namelijk veel eiwitten, antidepressiva, alcohol. Dingen die je lever zwaar belasten. Dus als ik mijn lever een steuntje in de rug kan geven dan doe ik dat graag.
              Ik wist trouwens niet dat ze je lever vergelijken met een pan hahaha....ik dacht dat ze meer als stimuli bedoelde

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                Ok,.....
                Want ik neem namelijk veel eiwitten, antidepressiva, alcohol. Dingen die je lever zwaar belasten. Dus als ik mijn lever een steuntje in de rug kan geven dan doe ik dat graag.
                Ik wist trouwens niet dat ze je lever vergelijken met een pan hahaha....ik dacht dat ze meer als stimuli bedoelde
                Beter dat je gewoon nokt met de alcohol dat vind je lever pas echt lekker.

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                  Ok,.....
                  Water.
                  En nee, je lever vergelijk ik niet met een pan. Beter lezen

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                    Los van dat lichaamscellen totaal anders werken dan vet in bv de pan, gaat het nog niet op.
                    Als je een hele vette pan hebt, en je gooit er heet water met afwasmiddel op, dan lost het vet niet op. Het vet deelt zich alleen in kleinere belletjes (soms zo klein dat het alleen een waas lijkt) waardoor het lijkt op te lossen.
                    Nee, het vet wordt gebonden aan waterdeeltjes doordat de zeep een hydrofiele en een lipofiele kant heeft. Het lost niet op, maar het worden niet alleen kleinere belletjes.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Nee, het vet wordt gebonden aan waterdeeltjes doordat de zeep een hydrofiele en een lipofiele kant heeft. Het lost niet op, maar het worden niet alleen kleinere belletjes.
                      Haha oke, oke.
                      Gelukkig gebruik je geen moeilijke woorden ofzo

Comment

En je met afwasmiddel de oppervlaktespanning van het water verziekt.... Zo laten wij olie en vet afzinken..

Comment

@ patricia: zie de zeepdeeltjes als spermacellen/kikkervisjes (die vorm hebben ze nou eenmaal). hydrofiel betekent ''waterminnend''. hydrofoob is juist ''bang voor water''. de koppen houden van water en de staartjes niet. zo gaan de staarten zeg maar als spelden in het vetbolletje zitten met als gevolg dat dus enkel de koppen nog in aanraking komen met omgeving (het water). misschien wel handig..
                          http://wetenschap.infonu.nl/artikel-...werkt-zeep.jpg

tsjah. had eventjes niks te doen en vond wel leuk wat middelbareschoolstof weer te gebruiken. was het toch niet allemaal voor niks haha!

Comment

Das best interessant.

Comment

kijk...zo leer ik toch weer wat

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X