rundvlees salade ongezond?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• rundvlees salade ongezond?

ik heb zojuist rundvleessalade gekocht van de dirk (karaat). vinden jullie dit ongezond spul?

groetjes

Ik wel.
    Namaakvlees, veel zout, rare vetten en het lijkt nergens op.
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

wat ik was vergeten*. is huzarensalade beter? of gewoon ook niet doen? als student zijnde is het namelijk lekker goedkoop, kost geen tijd om klaar te maken en voedzaam mede door aardappels lijkt mij.

Comment

Ook als student zijnde is het gewoon kudt met aardappel op een bedje van rare saus.

Het is niet goedkoop, want het is weinig. Koop een kg vlees, aardappels en maak het eens zelf....

Ook huzarensalade is zooi.

Remember: dat wat niet in de verste verte lijkt op iets dat uit de grond komt/aan een boom groeit/van een beest komt = liever vermijden.
        Met nuance uiteraard.
        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

veel vetten meen ik . eet het af en toe.. maar of het nou topspul is.

Comment

zo voedzaam zijn aardappels nou ook weer niet. Rundvleessalade is echter niet gezond. Wordt veel troep ingestopt, ook de laatste tijd veel besprokene "glucose-fructosesiroop" en ik vermoed ook veel zout.

Als je al aardappels wilt binnen krijgen, koop dan gewoon een zak met aardappels. Die kant en klare salades zijn zeker geen gezonde manier om voeding binnen te krijgen.

Nou niet meteen denken, dat je zwaar naar de klote gaat, als je het eet. Het is in mijn ogen alleen niet gezond te noemen.

Als je wat goedkoops wil hebben, koop dan trouwens liever een zak pinda's. heb je meer aan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X