bb1990 aan de if

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• bb1990 aan de if

wil beginnnen met intermittent fasting, lees veel goede verhalen over vetverliezen en tog meer kracht hebben

ben niet echt goed in engels, dus hulp zou fijn zijn

je hebt dus een eetwindow van 8uur en 16uur vasten en in die 8uur moet je je macros binnen krijgen

mijn opzet is

rust dag:
    1645
    80gr pro80 shake
    150gr tonijn in water
    100gr aardappelen
    200gr groente
    200gr vlees

2000
    100gr cashewnoten

2300
    500gr gegrilde kipfilet

trainingsdagen
    1430
    100gr havermout
    200gr kip

1700
    500ml chocomelk
    150gr tonijn
    80gr pro80

1830 trainen

2000
    6snee brood
    400gr kip

en repeat

minimaal 1 x pw een refeed maaltijd, zal maandag zijn mcdonalds
    en waarschijnlijk ook een tweede refeed in de week

en train ook 1x per week s''ochtends, hoe zit dat dan? ook pas om 1700 eten of niet?

weet niet of het zo een beetje klopt, hoop eigenlijk op een beetje hulp van jullie
    160kg squat
    225kg deadlift
    130kg benchpress

Hmm heb inhoudelijk er niet veel verstand nog van, zit er zelf ook aan te denken om het te gaan doen.
    Maar heb wel 1 kleine opmerking/vraag: eet je altijd tonijn op water? anders kan je ook op olijfolie doen en wat cashewnoten schrappen, is heel wat beter te eten.
    Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
      Hmm heb inhoudelijk er niet veel verstand nog van, zit er zelf ook aan te denken om het te gaan doen.
      Maar heb wel 1 kleine opmerking/vraag: eet je altijd tonijn op water? anders kan je ook op olijfolie doen en wat cashewnoten schrappen, is heel wat beter te eten.
      heb er weinig verstand van, daarom de vraag om hulp

en tonijn altijd in water, in olie is niet te pruimen en zit geen smaak aan.
      cashew is gewoon lekker

weet een beetje de opzet ervan, maar niet over refeed, hoevaak enzo, hoop er nog antwoord op te krijgen
      160kg squat
      225kg deadlift
      130kg benchpress

Comment

Ik doe refeed/junk op gevoel. Heb geen standaard als 1 keer per week, of iedere zaterdag een cheatmeal of iets dergelijks. Als ik het gevoel heb stil te staan las ik een refeed/junkdag in.

Als ik 's ochtends train neem ik na de training een maaltijd. Rest van het eten valt bij mij dan wel in mijn reguliere window. Maar niet eten na de training is voor mijn gevoel aardig kut, dus dan neem ik de maaltijd na de training. Dan heb ik de volgende dag wel weer even honger 's ochtends, maar daar valt mee te leven.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
          Ik doe refeed/junk op gevoel. Heb geen standaard als 1 keer per week, of iedere zaterdag een cheatmeal of iets dergelijks. Als ik het gevoel heb stil te staan las ik een refeed/junkdag in.

Als ik 's ochtends train neem ik na de training een maaltijd. Rest van het eten valt bij mij dan wel in mijn reguliere window. Maar niet eten na de training is voor mijn gevoel aardig kut, dus dan neem ik de maaltijd na de training. Dan heb ik de volgende dag wel weer even honger 's ochtends, maar daar valt mee te leven.
          ok thnx, hou refeed dan alleen op maandag voorlopig.

verder is het goed of niet?
          160kg squat
          225kg deadlift
          130kg benchpress

Comment

Als jij aan je macro's komt met dit schema hoor je mij niet miepen .

Maar waarom valt je window op trainingsdagen vroeger dan op rustdagen? Vanwege tijdstip van training?
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Als jij aan je macro's komt met dit schema hoor je mij niet miepen .

Maar waarom valt je window op trainingsdagen vroeger dan op rustdagen? Vanwege tijdstip van training?
              1.ook niet de chocomelk vanwege de suiker?

2.zodat ik voldoende energie heb voor de training, wil dat nog wel goed kunnne blijven doen, zonder als een lamlul er rond te lopen zonder energie, train om 6uur/ half7
              160kg squat
              225kg deadlift
              130kg benchpress

Comment

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
                1.ook niet de chocomelk vanwege de suiker?

2.zodat ik voldoende energie heb voor de training, wil dat nog wel goed kunnne blijven doen, zonder als een lamlul er rond te lopen zonder energie, train om 6uur/ half7

1. Zolang je die suikers en andere shait hebt meegerekend zal het niet zo'n probleem zijn. Zeker in het begin lijkt het me niet iets om je zorgen om te gaan maken (tenminste, ik neem aan dat dit je omschakeling van bulk/onderhoud naar cut is... of ben je al veel langer aan het cutten?). Als je verder bent in je cut kun je het er altijd nog uit mikken. Zo heb ik inmiddels ook alle zuivel eruit gemikt, terwijl ik een x aantal weken geleden mijn shakes met melk nam en 's avonds een bak kwark.

2. Ach so. Ik train zelf altijd óf op nuchtere maag óf met één maaltijd achter mijn kiezen. Ik zou zelf al meer dan genoeg hebben aan je maaltijd van 17 uur om fatsoenlijk te trainen, maar dat is persoonlijk.

Comment

1. Zolang je die suikers en andere shait hebt meegerekend zal het niet zo'n probleem zijn. Zeker in het begin lijkt het me niet iets om je zorgen om te gaan maken (tenminste, ik neem aan dat dit je omschakeling van bulk/onderhoud naar cut is... of ben je al veel langer aan het cutten?). Als je verder bent in je cut kun je het er altijd nog uit mikken. Zo heb ik inmiddels ook alle zuivel eruit gemikt, terwijl ik een x aantal weken geleden mijn shakes met melk nam en 's avonds een bak kwark.

2. Ach so. Ik train zelf altijd óf op nuchtere maag óf met één maaltijd achter mijn kiezen. Ik zou zelf al meer dan genoeg hebben aan je maaltijd van 17 uur om fatsoenlijk te trainen, maar dat is persoonlijk.
                  ben nu al 6weken in de cut.
                  mss beter wel chocmelk eruit halen en vervangen door aardappelen.
                  zuivel heb ik nu een week eruit geknikkerd en varvangen door kip.
                  160kg squat
                  225kg deadlift
                  130kg benchpress

Comment

Even ter bevestiging, je kan je window toch ook eerder zetten?
                    Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                      Even ter bevestiging, je kan je window toch ook eerder zetten?
                      heb ik tog

en ja dat kan/mag
                      160kg squat
                      225kg deadlift
                      130kg benchpress

Comment

ben nu al 6weken in de cut.
                        mss beter wel chocmelk eruit halen en vervangen door aardappelen.
                        zuivel heb ik nu een week eruit geknikkerd en varvangen door kip.
                        Chocomel vervangen door apies... Die dingen lijken me niet echt overeen te komen qua voedingswaarde (k/e/v) maar ik ken ze natuurlijk niet uit mijn kopke .

Comment

Chocomel vervangen door apies... Die dingen lijken me niet echt overeen te komen qua voedingswaarde (k/e/v) maar ik ken ze natuurlijk niet uit mijn kopke .
                          ja klopt, zowiezo dom van mij.
                          wou eigenlijk zeggen chcomelk vervangen door avondeten, dat miste ik nog zag ik net

dus 500kcal van choco wordt 500kcal avondeten
                          160kg squat
                          225kg deadlift
                          130kg benchpress

Comment

is het niet zo dat las je tot 5uur niks eet je verbranding dan op een gat ligt of niet?
                            160kg squat
                            225kg deadlift
                            130kg benchpress

Comment

is het niet zo dat las je tot 5uur niks eet je verbranding dan op een gat ligt of niet?
                              Tot 5 uur als tijdstip of tot vijf uur als tijdsduur?

In beide gevallen: nee. GenIx kan vast wel ergens een onderzoek vandaan toveren waaruit blijkt dat je metabolisme zich pas na vier dagen aanpast aan een veranderde omstandigheid. Kan me herinneren dat hij dit al eens heeft gepost, kan het alleen zo snel even niet boven water toveren.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X