BF omlaag toch zelfde omtrek!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Ashley View Post
    Veel buikspieroefeningen doen gaat je vet vanzelf weg.
    je hebt gelijk!!! Ik heb er vanmiddag 400 gedaan en mijn buik is helemaal plat! Ash je bent geweldig. waar was je al die jaren!

@revius, laat je niet gek maken man al moet ik zeggen dat ik soms ook even op het forum het verschil niet zie in wel of niet sarcastisch bedoeld.

PS: @nieuwkomers die die denken dat ash gelijk heeft... NIET DOEN!!!
    Last edited by The Phoenix; 17-03-2010, 18:41.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Jezus, sommige mensen hier moeten echt het begrip sarcasme eens op zoeken.

Jij snapt het
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
        @revius, laat je niet gek maken man al moet ik zeggen dat ik soms ook even op het forum het verschil niet zie in wel of niet sarcastisch bedoeld.

PS: @nieuwkomers die die denken dat ash gelijk heeft... NIET DOEN!!!

Groeten

Comment

[QUOTE=The Phoenix;651900]je hebt gelijk!!! Ik heb er vanmiddag 400 gedaan en mijn buik is helemaal plat! Ash je bent geweldig. waar was je al die jaren!

[SIZE=1][COLOR=black][FONT=Verdana][COLOR=black][FONT=Verdana]PS: @nieuwkomers die die denken dat ash gelijk heeft... NIET DOEN!!!

Voor de nieuwkomers....pm me maar als je het niet gelooft.

Comment

ben je in de spiegel droger
            bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

ja nieuwkomers moeten jullie echt doen! dan zal ash je ook vertellen dat benentraining echt niet nodig is als je aldoet voetballen of hardlopen.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                Jezus, sommige mensen hier moeten echt het begrip sarcasme eens op zoeken.
                kan je dat eten? o.O

In de spiegel ben ik altijd droger. maar dat is meestal omdat ik pas in de spiegel kijk nadat ik klaar ben met mezelf af te drogen. daarvoor is de spiegel nog te beslagen van de stoom uit de douche.

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                  ja nieuwkomers moeten jullie echt doen! dan zal ash je ook vertellen dat benentraining echt niet nodig is als je aldoet voetballen of hardlopen.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                    kan je dat eten? o.O

In de spiegel ben ik altijd droger. maar dat is meestal omdat ik pas in de spiegel kijk nadat ik klaar ben met mezelf af te drogen. daarvoor is de spiegel nog te beslagen van de stoom uit de douche.
                    Geweldige tip! ga ik ook eens proberen!

Comment

mijn vet is ook stuk lager, maar me buik puilt nog steeds uit. Komt door me mega abz die uitsteken. Voeg daarover nog een laag vet aan toe en dan is het gewoon een huge belly terwijl het vet% nog redelijk mee valt. Als ik lading voeding weg werk zet dat de buik ook nog eens extra uit. Visueel ben ik dan 40% vet ofzo terwijl het net de helft is als je er een tang bij pakt :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X