Genjuro's final phase

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je hebt het over ¨na de les¨
    Geef jij vechtsportles?
    En wat doet paardenbloemextract?
    Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
      Je hebt het over ¨na de les¨
      Geef jij vechtsportles?
      En wat doet paardenbloemextract?
      Voorlopig einde van mijn hogere studies, op erasmusuitwisseling. Heb enkel s'avonds les.

Paardenbloemextract is een vochtafdrijver, ben benieuwd hoe het werkt. Kaliumsparend.

Originally posted by punani View Post
      interessante log.

Iemand die er ook wat van weet ook op dieet

suc6 kerel.
      Ik heb het meeste geleerd hierover in de laatste maanden. Hoe ik reageer en al. Ketodieet is niet voor mij, concentratie is dan absoluut nihil en de sexdrive van een asperge, ik kan niet eens een deftige discussie volgen. Maar zo weet je wel hoe het voelt. Werken doet het wel.
      Last edited by Genjuro; 20-04-2010, 21:31.
      the one and only tabata overlord

Comment

Ah ok, dacht dat je bedoelde nog les te geven in de avond.
        Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
          Ah ok, dacht dat je bedoelde nog les te geven in de avond.
          haha, nee, mijn "vechtsportcarriere" is gedaan voor het moment, basicly omdat ik alle blessures beu ben en ik al genoeg chronische blessures heb zonder dat ik er nog extra bij moet hebben, en je wordt er ook niet mooier op met je neus en bek in de prak en alle schaafwonden van het rollen

Ook qua werken is het niks doen, als ik verderstudeer wordt het ws een portierjobje zoeken maar niks te zwaar of te risicovol. Maar ik heb een goede geldreserve opgebouwd met de laatste maanden voor mijn vertrek zwaar te werken samen met het studeren, mede de reden dat ik op die 120kg ben gekomen.
          Last edited by Genjuro; 21-04-2010, 10:11.

Comment

Mooi om te lezen dat jij Randy Orton ook als voorbeeld hebt.

Veel succes met het behalen van je doel kerel!!!!
            I'm in transformation mode!!!!

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
              Geen carbs en vet tegelijk eten.
              Vraagje: Waarom is dit? In de log van punani heb ik dit ook al gelezen.
              "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

TMUSCLE.com | The Truth About Adrenal Fatigue
                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by roelinho View Post
                  Vraagje: Waarom is dit? In de log van punani heb ik dit ook al gelezen.
                  kan je een gans artikel over schrijven(is ook geschreven door Berardi, straks eens opzoeken), maar in 1 woord: insuline.

Now that you know what to eat, let's talk about when to eat it. Regardless of your goal, I recommend that you stick to the macronutrient combination rules recommended by exercise and nutritional biochemist John M. Berardi. John recommends that 3 of your daily meals consist of protein and fat (P + F) w/ minimal carbohydrates and the other three meals be comprised of protein and carbohydrates (P + C) with minimal fat. In other words, the object is to never combine carbohydrates and fats in significant amounts in a single meal. Why? Well, although insulin's primary function is to shuttle glucose into skeletal muscle, it also carries many other nutrients to their storage sites; this includes lipids (fat). Carbohydrate ingestion stimulates a large insulin secretion and fat ingestion raises blood lipid levels; therefore, the combination is a no-no. By avoiding the above, you will be able to eat more while still achieving the same rate of fat loss. So, on training days, your three P + C meals should be breakfast, your pre/post workout shake, and a whole food meal about 2 hours after your training. On non-training days, your first three meals should be P + C and your final three would then be P + F.

http://www.johnberardi.com/articles/...n/complete.htm
                  Last edited by Genjuro; 21-04-2010, 10:42.

Comment

Ik dacht het volgende en correct me if im wrong:

KH worden omgezet door je spijsvertering in glucose waardoor je bloedsuiker stijgt waardoor insulieproductie toeneemt en dat heeft weer gevolg voor extra vetopslag. Dus vet nuttigen tijdens het nuttigen van KH is in mijn ogen olie op het vuur gooien.

Klopt mijn gedachten gang heren?

Comment

yep, zie de post boven je, ik heb het artikel vrij vlug gevonden en het relevante gedeelte erbijgeplakt.

Even naar de winkel om een shitload kant-en-klare slamix, kipfilet, vis en diet cola. En even een rechter op dat buskot geven.
                      Last edited by Genjuro; 21-04-2010, 10:52.

Comment

Bedankt voor de uitleg.
                        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                          yep, zie de post boven je, ik heb het artikel vrij vlug gevonden en het relevante gedeelte erbijgeplakt.

Even naar de winkel om een shitload kant-en-klare slamix, kipfilet, vis en diet cola. En even een rechter op dat buskot geven.

Ik had dat stukje tekst niet eens gezien. Maar ik ben blij dat ik goed gedacht heb.

Maar wat is een buskot?

Comment

Comment

Originally posted by roelinho View Post

ooooh.

@genjuro, hoe krijg je het dan voor elkaar omdaar tegen aan te lopen? of was dat omdat je je bagger voelde na aanleiding van je low carb training?

Ik zou wel een koevoet pakken of zo anders heb je dadelijk ook nog je hand gebleseerd.

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                                ooooh.

@genjuro, hoe krijg je het dan voor elkaar omdaar tegen aan te lopen? of was dat omdat je je bagger voelde na aanleiding van je low carb training?

Ik zou wel een koevoet pakken of zo anders heb je dadelijk ook nog je hand gebleseerd.
                                Die heldinges hier in Portugal zijn een pak lager dan in België. En er is geen glas aan de zijkanten, dus je loopt met je kop tegen betonnen palen aan de zijkanten van het dak. Als je dan 1m96 ben, op een stijle berg loopt, met tunnelvisie zit en je probeert te concentreren op wat voor vochtafdrijvers je hier zou kunnen krijgen, gegarandeerd dat je er hard tegen knalt.
                                Last edited by Genjuro; 21-04-2010, 11:33.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X