Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik heb het meeste geleerd hierover in de laatste maanden. Hoe ik reageer en al. Ketodieet is niet voor mij, concentratie is dan absoluut nihil en de sexdrive van een asperge, ik kan niet eens een deftige discussie volgen. Maar zo weet je wel hoe het voelt. Werken doet het wel.
Ah ok, dacht dat je bedoelde nog les te geven in de avond.
haha, nee, mijn "vechtsportcarriere" is gedaan voor het moment, basicly omdat ik alle blessures beu ben en ik al genoeg chronische blessures heb zonder dat ik er nog extra bij moet hebben, en je wordt er ook niet mooier op met je neus en bek in de prak en alle schaafwonden van het rollen
Ook qua werken is het niks doen, als ik verderstudeer wordt het ws een portierjobje zoeken maar niks te zwaar of te risicovol. Maar ik heb een goede geldreserve opgebouwd met de laatste maanden voor mijn vertrek zwaar te werken samen met het studeren, mede de reden dat ik op die 120kg ben gekomen.
Vraagje: Waarom is dit? In de log van punani heb ik dit ook al gelezen.
kan je een gans artikel over schrijven(is ook geschreven door Berardi, straks eens opzoeken), maar in 1 woord: insuline.
Now that you know what to eat, let's talk about when to eat it. Regardless of your goal, I recommend that you stick to the macronutrient combination rules recommended by exercise and nutritional biochemist John M. Berardi. John recommends that 3 of your daily meals consist of protein and fat (P + F) w/ minimal carbohydrates and the other three meals be comprised of protein and carbohydrates (P + C) with minimal fat. In other words, the object is to never combine carbohydrates and fats in significant amounts in a single meal. Why? Well, although insulin's primary function is to shuttle glucose into skeletal muscle, it also carries many other nutrients to their storage sites; this includes lipids (fat). Carbohydrate ingestion stimulates a large insulin secretion and fat ingestion raises blood lipid levels; therefore, the combination is a no-no. By avoiding the above, you will be able to eat more while still achieving the same rate of fat loss. So, on training days, your three P + C meals should be breakfast, your pre/post workout shake, and a whole food meal about 2 hours after your training. On non-training days, your first three meals should be P + C and your final three would then be P + F.
KH worden omgezet door je spijsvertering in glucose waardoor je bloedsuiker stijgt waardoor insulieproductie toeneemt en dat heeft weer gevolg voor extra vetopslag. Dus vet nuttigen tijdens het nuttigen van KH is in mijn ogen olie op het vuur gooien.
@genjuro, hoe krijg je het dan voor elkaar omdaar tegen aan te lopen? of was dat omdat je je bagger voelde na aanleiding van je low carb training?
Ik zou wel een koevoet pakken of zo anders heb je dadelijk ook nog je hand gebleseerd.
Die heldinges hier in Portugal zijn een pak lager dan in België. En er is geen glas aan de zijkanten, dus je loopt met je kop tegen betonnen palen aan de zijkanten van het dak. Als je dan 1m96 ben, op een stijle berg loopt, met tunnelvisie zit en je probeert te concentreren op wat voor vochtafdrijvers je hier zou kunnen krijgen, gegarandeerd dat je er hard tegen knalt.
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment